himmel til sprinkelseng

Siriuspus

Flørter med forumet
Har såååååå lyst på en fin himmel på sprinkelsenga! Men de er så utrolig dyre... finner de nesten ikke til salgs noe sted, og de som ikke er helt enkle og hvite koster pluselig bortimot 1000kr på babycare! Og så må man jo betale for det stativet i tilegg! Da blir det liksom aaaaaaltfor dyrt.

Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i en billig himmel til sprinkelsenga? Vurderer å få en sydd rett og slett, men kan jo hende det blir like dyrt...

Merker redebygger instinktet har kicket inn! Gleder meg veldig til å pakke bort kontoret og ordne barnerom <3

hmm.. mener du sånn man kan henge i taket? Vi kjøpte på IKEA til under 100 kr.. 

På Princess selger de til 199,- tror jeg :) De har også sengekant og sengesett i samme serie. Ellers så har jeg en til salgs fra BabyDan, tenkte 150,- for den, pent brukt og nyvasket/strøket nå:) Stativ koster fra 149,- til 249,- på BarnasHus :)

1000kr?!:O

Kjøpte på princess til 200kr tror jeg(brukte den til kurv, men den er til seng egentlig), stativ har de på jysk til en 50lapp ca:)  vi har takhengt himmel ifra ikea på soverommet til mini, har også en til babyen som vi skal få opp etterhvert :):)

Back
Topp