Himmel, så lettrørt....

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Sitter og ser på "Smartere enn en 5. klassing" på TV2.
Og begynte å gråte under kjenningsmelodien, fordi de barna er så flinke til å synge.

Er totalt sippeguri for tida. I dag har jeg begynt å gråte for ingenting 7 ganger.
Noen som kjenner seg igjen?

Ja, tar meget lett til tårene her også :p

Sambo må bare gå noen ganger, for om han begynner å le, blir det jo krise.
Selv om jeg på en måte kan forstå at han lo da jeg gråt fordi den genseren jeg ville ha på meg lå i tørketrommelen....

Sambo må bare gå noen ganger, for om han begynner å le, blir det jo krise.
Selv om jeg på en måte kan forstå at han lo da jeg gråt fordi den genseren jeg ville ha på meg lå i tørketrommelen....
Hihi ja, det er ikke bare bare for dem heller sikkert.. men det får dem bare finne seg i! :P En gang gråt jeg fordi han overrasket meg med pizza fra pizzabakrene, men det var jo ikke den toppingen jeg ville ha!! Uff, har hatt dårlig samvittighet for det i ettertid da hehe :P

Hihi ja, det er ikke bare bare for dem heller sikkert.. men det får dem bare finne seg i! :p En gang gråt jeg fordi han overrasket meg med pizza fra pizzabakrene, men det var jo ikke den toppingen jeg ville ha!! Uff, har hatt dårlig samvittighet for det i ettertid da hehe :p

Tørketrommelen var ferdig fem minutter etter at jeg satte i gang fossefallet i dag.
Jeg blir både flau og får dårlig samvittighet ;)

Tørketrommelen var ferdig fem minutter etter at jeg satte i gang fossefallet i dag.
Jeg blir både flau og får dårlig samvittighet ;)
hihi ja, blir også flau.. enkelte ganger om jeg begynner å gråta av ting på tv gjemmer jeg meg nesten bort.. men snufser jo som en gal så klarer vel ikke å sjule det :P

I dag var min første helt ustabile hormonell dag :P Sinna, trist, glad og rørt om hverandre :) Blir fryktelig sliten av sånt. Mannen min blir jo helt forundret stakkars! Må lære meg å tøyle dette!

Gråt strie strømmer når jeg så denne http://www.youtube.com/watch?v=MO1DFWilERM jeg da... selv om jeg er litt for gammel for noe av det, var spesielt kjenningsmelodien til barnetv noe som satte kranene mine igang! Gråt og gråt. For, jeg hadde en så fantastisk barndom! :) Det minner meg om nytrukken kaffelukt og mammas trygge fang! Nei... guri nå blir jeg rørt igjen :)

I dag var min første helt ustabile hormonell dag :p Sinna, trist, glad og rørt om hverandre :) Blir fryktelig sliten av sånt. Mannen min blir jo helt forundret stakkars! Må lære meg å tøyle dette!

Gråt strie strømmer når jeg så denne http://www.youtube.com/watch?v=MO1DFWilERM jeg da... selv om jeg er litt for gammel for noe av det, var spesielt kjenningsmelodien til barnetv noe som satte kranene mine igang! Gråt og gråt. For, jeg hadde en så fantastisk barndom! :) Det minner meg om nytrukken kaffelukt og mammas trygge fang! Nei... guri nå blir jeg rørt igjen :)

Dette har vært min første ekstreme. Hvis man ser bort fra den dagen jeg satt på do på jobb og gråt i et kvarter fordi en kunde ringte og takket så veldig for god hjelp....

Dette har vært min første ekstreme. Hvis man ser bort fra den dagen jeg satt på do på jobb og gråt i et kvarter fordi en kunde ringte og takket så veldig for god hjelp....

hihihi! Fantastisk :) :) Man blir jo helt tullerusk av dette :)

hihihi! Fantastisk :) :) Man blir jo helt tullerusk av dette :)

Legen min har sykemeldt meg sånn delvis... På fredag skal vi snakke om hvor mye mer jeg skal sykemeldes :P
Jeg har egentlig ikke en sånn jobb hvor man har -tid- til å gå på do og gråte hver gang man har snakket med en kunde ;)

I dag var min første helt ustabile hormonell dag :p Sinna, trist, glad og rørt om hverandre :) Blir fryktelig sliten av sånt. Mannen min blir jo helt forundret stakkars! Må lære meg å tøyle dette!

Å så herlig!! hihi :) Den introen hadde jeg faktisk nesten glemt, barne tv var så mye koseligere før :)

Hadde en episode med sprut-gråt i går :P Og jeg VET hva som kommer fremover, hoff.... ;) Men dette er jo ingenting i forhold til hormonstrømmen de første dagene etter fødsel, da var iallefall jeg heeeelt ødelagt ;)

Jeg tar lett til tårene kjenner jeg ja... Og sinne også for den saks skyld :P Sist var jeg nesten ikke hormonell, litt så klart.. Men ikke noe særlig merkbart(sambo er enig), men denne gangen er jeg helt på jordet :P Blid, trist, sint og alt på en gang :P Veldig frustrerende for både meg og sambo.. Han veit jo ikke "hvor han har meg" og jeg hater å ikke kunne styre humøret mitt :P

Kjenner dere Colargol,
hans om synger dur og moll,
Colargol han er ikke sann,
alt det rare som han kan.
Setter han i sving, ja han er en pussig fyr,
reiser rundt omkring, treffer alskens folk og dyr.
Er med på eventyr, ja.
Hvis du liker Colargol,
han som synger dur og moll,
ja da må du passe på for Colargol han kommer nå.

Jeg er bjørnen Colargol
som kan synge i dur og moll,
ja hver dag fra syv til tolv,
gir jeg meg sangen helt i vold,
Fuglekongen vår, puster på meg lett og søtt,
å så fint det går, tenk nå kan jeg synge støtt.
Kvirre vitt, kvirre vitt, kvirre vitt vitt,
Jeg er bjørnen Colargol som kan synge i dur og moll,
ja hver dag fra syv til tolv, gir jeg meg sangen helt i vold.

Jeg er bjørnen Colargol
og jeg synger dur og moll,
vel så godt som Per og Pål,
og på alle språk og mål,
Fuglekongen vår, puster på meg lett og søtt,
å så fint det går, tenk nå kan jeg synge støtt.
Kvirre vitt, kvirre vitt, kvirre vitt vitt,
Jeg skal nok bli verdenskjent, bare vent , ja bare vent,
Jeg er bjørnen Colargol, som kan synge i dur og moll.
Lenge leve Colargol, lenge leve Colargol.

http://www.youtube.com/watch?v=koeAMEtmNS4

Back
Topp