himler med øynene....

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
er mangen som himler med øynene når de får vite at vi venter nr fem:
og kommer med komentarer som at dere orker,det hadde jeg aldri giddet,skal jo ha et liv utenom
unger og......ol....
ikke det at det var helt planlagt,men hvorfor kommentere når en ikke vet bedre?
Hva med bare å gratulere?
Her er barna livet mitt,vi (meg og mannen)har kjempe masse familie som stiller opp,så vi ha to turer i året bare oss to(kjærlighetsferie) og er inni mellom ute å spiser,kino og på besøk hos venner:
så jeg føler jeg har et helt fantastisk liv,klart det sikkert vil bli tungt inni mellom med så tette barn no på slutten,men tenk hvor masse glede det blir og:
blir bare litt oppgitt av noen.......

Alltid gøy med folk som ikke tenker seg om før de snakker..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Syns ikke du skal bry deg..
Om dere har tid, plass og økonomi til dette så er det vell ingenting og legge seg opp i.
Når dere itilegg kan legge opp til og ta vare på værandre oppi alt dette her så er det jo ingenting som sperrer!

Leste innlegget til min samboer, og her skal det sies at ingen av våre barn er planlagt, og når vi har pratet om og få flere barn så har ikke han vært den som har tatt opp dette!:p
Svaret han kom med var "Om den siste ungen er født i 2011, så har det da ingenting og si om dem får en i 2013. "Fritid" vil dem ikke ha med det første uansett. (sikter til utsagnet om og ha et liv utenom barn og) La folk gjøre som dem vil!" .

Vi har et vennepar som har 4 unger, der den eldste begynner på skolen til høsten :D

At folk ikke kan tenke seg om! Er vel opp til hver og en om hvor mange barn man vil ha! Blir irritert av folk som ikke klarer og dy seg med "frekke" kommentarer! Hev hodet og ikke bry deg om hva folk sier og kos deg med barna dine! :)

At folk ikke kan tenke seg om! Er vel opp til hver og en om hvor mange barn man vil ha! Blir irritert av folk som ikke klarer og dy seg med "frekke" kommentarer! Hev hodet og ikke bry deg om hva folk sier og kos deg med barna dine! :)

Har vokst opp med 4 søsken.. og det er kjempe kjekt. Barna deres er heldig:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Kjedelig at folk skal kommentere det på den måten istedet for å gratulere!
Å vokse opp i en stor søskenflokk er helt fantastisk :D
Er eldst av 8 søsken (samme foreldre) og det er TOPP!!
Elsker familien min ubeskrivelig høyt og vi søsknene har et veldig spesielt bånd som ingen kan komme å tulle med! <3
Stå på! De som kommenterer vet ikke hva spesielt barna dine har ;)

Så kjekt at dere er/blir mange, garantert noe barna kommer til å sette pris på. Jeg har kun en søster og har alltid ønsket meg flere søsken :)

Prøver å heve meg over de og ikke ta det til meg,men som en gravid hormonell kjærring er ikke det så lett hele tiden....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg er så heldig, for jeg er en av fem søsken! Jeg hadde så mange å være med, (sikkert kjekkest for meg som er nest yngst enn for de som er eldre som hadde snørrungen meg med seg :-)) har alltid noen å snakke med og jeg føler meg ufattelig heldig som er en del av den søskenflokken jeg er!

Så utrolig kult å høre at det er så mange her som har så mange søsken!

Og prøv så godt du kan å ikke tenke på det. Folk er utrolig teite når de snakker, fikk mye kommentarer da jeg skulle gifte meg liksom. Sånn "hvorfor så tidlig?" Og "hvordan vet du at han er den rette?" Ble veldig lei av å forsvare valget mitt liksom. Folk er og blir teite.

Prøver å heve meg over de og ikke ta det til meg,men som en gravid hormonell kjærring er ikke det så lett hele tiden....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Jeg tror mange av disse negative kommentarene bunner i sjalusi. Det er jo en drømmetilværelse for de fleste å ha stor familie med mange barn, men det er de færreste som orker å gå gravid og føde no særlig mer enn to, tre ganger. Du har jo også dem som setter karrieren foran ALT, og tenker at alle andre burde gjøre det samme.
Alle folk er forskjellige, men folk burde jammen tenke litt før de åpner munnen.
Jeg synes det høres helt fantastisk ut med 5 barn :)

Lykke til :) Jeg kommer selv fra stor familie og vil gjerne ha 3-4 barn om kroppen orker det :) Hvert barn er en velsignelse og så lenge man kan ta seg av alle, er det flott! Tenk på alle som som ikke klarer å få barn, så skjønner du hvor heldige dere er

Tenk så gøy når de vokser opp og de har hverandre <3 Teite folk som ikke kan holde kommentarer for seg selv.. Driiiiiiit i de, det viktigste er at dere har det bra sammen :-)

enkelte bør virkelig tenke seg om før de åpner munnen altså!!! Synes absolutt det er kos med mange barn, og det må være helt opp til hver enkelt om hvor mange og hvor mye av livet som skal dedikeres til ungene... selv ønsker jeg meg mange barn, venter nummer 3 nå og hvem vet og det kan bli 5 av denne flokken og!!

Back
Topp