Hilst på tantebarnet mitt i dag. Babysyk deluxe

Krølla82

Forumet er livet
I dag har j hilst på tantebarnet mitt, hun er kun 4 dager gammel og ei skikkelig god bolle.Gjett om tante ble babysyk a.[:D]

Hehe. Derfor skal jeg aldri se en baby igjen[8D] Redd for at eggstokkene begynner å boble[8D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Hehe. Derfor skal jeg aldri se en baby igjen[8D] Redd for at eggstokkene begynner å boble[8D]

Hehe...her bobler det som bare det nå kjenner j,men vi skal ikke ha en til på minst 2 år,men koselig å kunne låne og levere igjen å da.Kose og lufte på og gi til foreldrene når de griner, gulper og bæsjer.[8D]

ORIGINAL: citadel

Hehe, ja det forstår jeg godt.
Jeg ser babyer hver dag på jobb. Eggstokkene mine har det helt forferdelig[8D]

Huff...stakkars deg da.[8D][:D][:D][:D] må være fryktelig...hehe...ikke misunnelig i det heletatt neeeeeeeeeeeeida[8D]

Ååå, så koselig:) Gleder meg til november 2010 og Januar 2011, da får begge mine søskenbarn barn nr 2 og den andre nr. 3[:D]
Hærlig med småttiser i familien ja:) Min tanteunge er født i 2007, så kom min 2.tanteunge i 2008, samme med de som skal ha barn snart, 3 til i familien i 2008, så kom Ada i 2009, så blir det en i 2010, og en i 2011[:D][:D][:D]
Skal si slekta yngler ja[:D][:D][:D][:D]

Jeg er så glad jeg fint kan se en baby uten at det bobler her! Jeg er feeeeeerdig! [:D]
Men det veldig gøy å kose på og holde og dulle på da..

ORIGINAL: Pijah

Jeg er så glad jeg fint kan se en baby uten at det bobler her! Jeg er feeeeeerdig! [:D]
Men det veldig gøy å kose på og holde og dulle på da..

Jeg er ikke ferdig enda...hehe...men blir ikke en til enda.Vente et par år ihvertfall.[:)]

Back
Topp