Hilser på!:)

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Hei! Jeg har vært mest aktiv på april, da jeg trodde termin var 1.4. Var hos legen, og hun satte termin til 30.3. Tenkte å henge litt både her og der enn så lenge. Jeg er 12+3 eller noe sånt i dag. Har to barn fra før på 4 og 7 år som gleder seg veldig til å bli storesøstre.❤️

Da har vi termin samme dag :)
Har to jenter på 6 og 8 fra før. Største har mast lenge om flere søsken, mens minste har virket noe likegyldig. Men da vi avslørte nyheten ble hun superglad. Snakker til magen og gleder seg utrolig til å bli storesøster, så det var veldig gøy :D

Velkommen hit også! Du kan vel være med i begge klubbene?! Er ikke mange som føder til termin uansett, så det kan jo like godt bli mars som april eller omvendt. Her inne er det god stemning og alltid plass til flere :happy:

Velkommen til marsgruppa :)

Jeg trodde først min termin var 2.mars, men etter tidlig ul ble den flytta til 28.02. Jeg henger mest her også er jeg innom februar innimellom ;) håper vel på et marsbarn :p

Hei! Jeg har vært mest aktiv på april, da jeg trodde termin var 1.4. Var hos legen, og hun satte termin til 30.3. Tenkte å henge litt både her og der enn så lenge. Jeg er 12+3 eller noe sånt i dag. Har to barn fra før på 4 og 7 år som gleder seg veldig til å bli storesøstre.❤️
Hei, og velkommen!

Jeg har også 7-åring og 4-åring som gleder segOg forrige gang hadde jeg termin 2. april eller 31. mars, men endte opp med at han kom 3. mars.

Gratulerer med overståtte 12 uker, forresten!

marsboere er jo sååå mye kulere enn aprilbabyer uansett! ;)

Gratulerer :)

Back
Topp