Hilser på:)

mulig3små

Andre møte med forumet
Hei[:)]
Dette kommer litt som et sjokk på meg og min samboer.
Men ja vi venter barn nr. 3 og terminen er 21.feb 2011[;)]
Ja selvfølgelig er vi glad, men dette var absolutt ikke planlagt. Vi har 2 barn fra før av, på 6 år og 1,5 år.
Jeg er egentlig et gammelt medlem som har vrt inne på BV i noen år nå.Men valgte å lage meg en ny profil, siden det er så mange jeg kjenner på hjemplassen min her inne[:)]

Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal tenke og føle om dette. Må vel ha npen dager på å roe meg ned og blei litt klokere i hodet mitt[:)]

Uansett jenter så ville jeg hilse på og gratulerer alle sammen med sine små spirer[:)] 
Jeg har lovet samboeren min og ikke bli BV-avhengig igjen. Jeg tror med baby nr. 3 i magen vil jeg ikke ha så god tid til å sitte her inne[:)]

gratulerer så masse[:D][:D]
blir koselig med 3barn da, stor familie, mye kos[;)]

Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit [:)]

Gratulerer, og velkommen hit. Så koselig. Nei er ikke alltid tid til BV med barn fra før, men når de har lagt seg unner jeg meg en liten stund forann skjermen og BV [:D]

Tusen takk[:)] Dere er faktisk de første jeg har sagt det til[:D]
Kjenner jeg er litt glad og vil rope det til hele verden.

velkommen hit og gratulerer så mye! [:D]

gratulerer med nr. 3!!![:D]
velkommen hit[:)]

Gratulerer og velkommen hit til oss [:D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit [:)]

gratulerer så mye med nummer 3 [:D] Og velkommen hit til oss[:D]

Gratulerer så masse med spire i magen:) Jeg venter også nr 3:) 

Gratulerer så mye! Velkommen [:)]

Kanskje har vi hengt på samme terminforum før? [;)]

ORIGINAL: Alvani

Det kan godt hende[8D]
Men jeg velger av mange årsaker og vente med å bruke min andre profil[:)]
Men kjenner jeg er glad langt inni magen pga dette svskap.
Litt trist har lille babyen min på 1,5 år skal bli mellomst, og ikke får oppmerksomheta som før fra oss.
Og er så redd for å bli plaga i 9 måneder, som med de andre 2[:(]
Jeg ville ikke bli gravid egentlig pga jeg syns ingenting om å gå gravid, alt er bare slitsomt. Men nå må jeg bare skru på den positive holdningen min, og klare dette[:D]

Huff da huff da, vi må kjøpe oss større plass å bo, ny og større bil, en ekstra vogn + søskenvogn, samboeren min må bytte jobb pga av nr 3[:)]

Men dere jeter vet dere hva??? , forandring fryer[8D]

ORIGINAL: mulig3små

Det kan godt hende[8D]
Litt trist har lille babyen min på 1,5 år skal bli mellomst, og ikke får oppmerksomheta som før fra oss.
Jeg ville ikke bli gravid egentlig pga jeg syns ingenting om å gå gravid, alt er bare slitsomt. Men nå må jeg bare skru på den positive holdningen min, og klare dette[:D]

Huff da huff da, vi må kjøpe oss større plass å bo, ny og større bil, en ekstra vogn + søskenvogn, samboeren min må bytte jobb pga av nr 3[:)]

Ja, jeg har også en anna profil, som jeg avventer med å bruke inntil videre... [;)]

ORIGINAL: mulig3små

Det kan godt hende[8D]

Ja, jeg har også en anna profil, som jeg avventer med å bruke inntil videre... [;)]

Ja da får vi se hvem vi er om noen uker da[:)]

Back
Topp