Hilser på og en liten oppdatering

gulfresie

Forelsket i forumet
Julibarna2014
Heia alle sammen. Håper det går bra for alle som er eller skal i gang med nytt forsøk. Krysser fingrene for alle sammen. Så at noen av dere har lyktes allerede. Gratulerer til dere :)

Jeg er nå 8 uker på vei. Var på ul på torsdag som var og så et bankende hjerte. Dessverre ble det også oppdaget hyperstimulering og jeg er nå sykmeldt i en uke og bruker klexane. Det blir ny ultralyd på torsdag, så da får vi en ny titt på den lille :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer med spire! :)
Spennende tid i møte da :D Herlig å få sett det lille bankende hjertet. Håper du kommer deg raskt over den hyperstimuleringa. Lykke til videre! :love2

Gratulerer med et bankende hjerte på den lille spiren! Håper hyperstimuleringen raskt slipper taket og at alt går fint fremover! :)

Ååå så herlig!! :D

Gratulera med spire i magen og håpar hyprstimuleringen trekker seg raskt tilbake! :)

Takk alle sammen :) var på ny ul i dag. Eggstokkene har ikke blitt større men heller ikke mindre så satser på at de blir mindre etterhvert. For spiren var det visst nok veldig bra med over/hyperstimulering men ikke så behagelig for mor da. Sykmeldt i to uker til og ny sjekk neste uke. Var litt redd for at hjertet ikke skulle slå fordi jeg hadde en dårlig følelse, men følelsen min var feil. Nå får jeg enda en ekstra titt på den lille da i neste uke.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Masse lykke til videre :)

Gratulerer så mye :D

Grattis!!!! <3 Jeg er 12 uker!! <3 :) :) Håper alt går bra der inne for den lille! :)

Back
Topp