Hilser på igjen

Kakken

Forumet er livet
VIP
Heihei!  Håper alt er bra med dere og de voksende magene 

Jeg var her en kort periode, men mistet da jeg var 5+5. Lovte å komme tilbake når jeg hadde gode nyheter å fortelle, og det har jeg nå 
Vi ble gravide på fryseforsøket også, og nå sitter jeg her 8+2 uker på vei. Var på tidlig UL i dag og så et lite hjerte som slo emoticon

Åh, er det sant!!!! Nå ble jeg utrolig glad! Gratulerer så masse med et mirakel i magen, denne gangen skal det gå! 

Lykke til, håper du klarer å nye så mye som overhode mulig!

Gratulerer så mye!! :-D Kom til å tenke på deg en dag, og snek litt på sia di.. Det var supre nyheter, masse lykke til :)

Fantastisk Kjempeglad på dine vegne!!! Det er såååå velfortjent 

Håper du får et kjempefint svangerskap :)

Så herlig respons! 
Tusen takk alle sammen! <3

Åååååå, nå ble jeg SÅÅÅÅ glad!!!!
Gratulerer så utrolig mye. Så deilig at spira satt seg og at hjertet slår
Når har du termin da?

Her inne er det mange store mager, tror jeg :)
Jeg har i alle fall seriøse problemer med å feks klippe tåneglene mine, hehe... Og jeg er jo bare 22 uker ca. Lover godt, hihi

Kjempe koselig at du la igjen den gode nyheten her. Vi er nok mange som har tenkt på deg og håpet at dere skulle bli gravide igjen så fort som mulig.

Stor klem

Anik skrev:
Så fantastisk!! Det var gode nyheter, Gratulerer! Så glad på dine vegne og lykke til videre i svangerskapet

Så fantastiske nyheter, Kakken!! Gratulerer så mye med spiren :) Håper den klamrer seg fast i 7-8 mnd til :)

Hurra!!!

Nå ble jeg VIRKELIG glad!! <3

Lykke til videre i svangerskapet :)

Åååh nå fikk jeg frysninger:) så fantastiske nyheter.. Når er termin? Krysser fingrer og tær for dere, denne gang går det deres vei! Masse lykke til =D

Babylykke81 skrev:
Åååååå, nå ble jeg SÅÅÅÅ glad!!!!
Gratulerer så utrolig mye. Så deilig at spira satt seg og at hjertet slår
Når har du termin da?

Her inne er det mange store mager, tror jeg :)
Jeg har i alle fall seriøse problemer med å feks klippe tåneglene mine, hehe... Og jeg er jo bare 22 uker ca. Lover godt, hihi

Kjempe koselig at du la igjen den gode nyheten her. Vi er nok mange som har tenkt på deg og håpet at dere skulle bli gravide igjen så fort som mulig.

Stor klem

Så koselig å høre og jeg gleder meg på deres vegne også! 
Foreløbig termin er 15. januar 

Frk.Careface skrev:
Åååh nå fikk jeg frysninger:) så fantastiske nyheter.. Når er termin? Krysser fingrer og tær for dere, denne gang går det deres vei! Masse lykke til =D

Takktakk! 15. januar 

Back
Topp