Hilser på hos dere

Velkommen hit - nå er det heldigvis ikke lenge igjen da - når er grensen for igangsetting på sykehuset du tilhører?

Lykke til! :Heartred uansett ikke lenge igjen!

Da håper vi jo at det starter av seg selv før den tid, hvis ikke har du jo bare noen 48t igjen før ting skjer!! Lykke til! :)

Takk! Å guri, timer hørtes veldig mye kortere ut enn dager :nailbiting:

Takk! Å guri, timer hørtes veldig mye kortere ut enn dager :nailbiting:
Ikke for min del, 504 timer og det er bare til termin :hilarious: hvis planen er å bli medlem på skjult må du bare si fra til meg når du når de gylne 50 innleggene, jeg er tilgangsansvarlig med J, bare at innlegget om tilgang ikke har blitt redigert ;)

Ikke for min del, 504 timer og det er bare til termin :hilarious: hvis planen er å bli medlem på skjult må du bare si fra til meg når du når de gylne 50 innleggene, jeg er tilgangsansvarlig med J, bare at innlegget om tilgang ikke har blitt redigert ;)

Hihi! 504 timer er ikke så gærent da!

Det er planen å bli med på skjult :joyful: Nærmer meg 50, sender deg en PM når jeg er der :happy:

Vi får se :) I likhet med deg så kan dette dra ut, og kan da fort ende opp i oktobergruppa

Krysser fingrene for at du heller føder noen dager før :joyful: Men greit å være forberedt på at det kan drøye og. Kjenner at det har hjulpet veldig på humøret at jeg har forventet å gå over tiden og prøvd å ikke henge meg for mye opp i termindatoen. Alle spør om jeg er drittlei og deler opplevelser om hvor fælt de hadde det da de gikk over terminen. Men jeg synes det går helt fint faktisk :happy: Baby kommer når han er klar ❤️

Krysser fingrene for at du heller føder noen dager før :joyful: Men greit å være forberedt på at det kan drøye og. Kjenner at det har hjulpet veldig på humøret at jeg har forventet å gå over tiden og prøvd å ikke henge meg for mye opp i termindatoen. Alle spør om jeg er drittlei og deler opplevelser om hvor fælt de hadde det da de gikk over terminen. Men jeg synes det går helt fint faktisk :happy: Baby kommer når han er klar ❤️

Du sier noe der… Jeg bør nok smøre meg med tålmodighet, men er så innmari lei. Spesielt nå som kroppen begynner å bli tung. Kjenner også at jeg er veldig klar for å møte henne, og de utfordringene og gledene som følger et nyfødt barn. ❤️

Men har du hatt modningstegn de siste ukene eller?

Vi får se :) I likhet med deg så kan dette dra ut, og kan da fort ende opp i oktobergruppa
Å jeg håper også virkelig jeg slipper å gå over til oktober - men hvis jeg går på maks overtid tror jeg jeg kommer til 3-4 okt...

Hehe jeg har vært medlem av oktober også i veldig lang tid, siden terminen min er heeeeelt i slutten av september. Tipper det over midnatt da uten fødsel, så blir det jo oktober baby :p

Back
Topp