Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit - nå er det heldigvis ikke lenge igjen da - når er grensen for igangsetting på sykehuset du tilhører?
Da håper vi jo at det starter av seg selv før den tid, hvis ikke har du jo bare noen 48t igjen før ting skjer!! Lykke til!Takk! Blir satt i gang på lørdag om det ikke har startet førHolder til på Ullevål
![]()
Håper humøret og motet holdes oppe. Snart får du møte din lille skattHeihei september-gjengen! Hopper over litt her da august-minien min lar vente på segHadde termin 23. august, så er ni dager på overtid nå
![]()
Da håper vi jo at det starter av seg selv før den tid, hvis ikke har du jo bare noen 48t igjen før ting skjer!! Lykke til!![]()
Håper humøret og motet holdes oppe. Snart får du møte din lille skatt![]()
Velkommen til Septembergruppen, @Astrantia. Om ikke så lenge får du de nurket ditt![]()
Lykke til!uansett ikke lenge igjen!
Velkommen, og masse lykke til med fødseldet blir spennende
Ikke for min del, 504 timer og det er bare til terminTakk! Å guri, timer hørtes veldig mye kortere ut enn dager![]()
Ikke for min del, 504 timer og det er bare til terminhvis planen er å bli medlem på skjult må du bare si fra til meg når du når de gylne 50 innleggene, jeg er tilgangsansvarlig med J, bare at innlegget om tilgang ikke har blitt redigert
![]()
Vi får seTakkSå endte vi i samme termingruppe til slutt allikevel
![]()
Vi får seI likhet med deg så kan dette dra ut, og kan da fort ende opp i oktobergruppa
Krysser fingrene for at du heller føder noen dager førMen greit å være forberedt på at det kan drøye og. Kjenner at det har hjulpet veldig på humøret at jeg har forventet å gå over tiden og prøvd å ikke henge meg for mye opp i termindatoen. Alle spør om jeg er drittlei og deler opplevelser om hvor fælt de hadde det da de gikk over terminen. Men jeg synes det går helt fint faktisk
Baby kommer når han er klar
![]()
Å jeg håper også virkelig jeg slipper å gå over til oktober - men hvis jeg går på maks overtid tror jeg jeg kommer til 3-4 okt...Vi får seI likhet med deg så kan dette dra ut, og kan da fort ende opp i oktobergruppa
Hehe jeg har vært medlem av oktober også i veldig lang tid, siden terminen min er heeeeelt i slutten av september. Tipper det over midnatt da uten fødsel, så blir det jo oktober babyVi får seI likhet med deg så kan dette dra ut, og kan da fort ende opp i oktobergruppa