Hilser på her også.

TalieS

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hei,

Jeg har hittill hengt i juni forumet da termin basert på antatt unnfangelse var 2. juni. I går var jeg på TUL og hun flyttet meg en uke frem til 26. mai så jeg tenker jeg må stikke en tå inn hit også :p

Jeg er 28 år, gift og har en datter født i mai i år. Nå venter vi nummer to tre uker etter 1 årsdagen til frøkna, så vi får to veldig tette :HeartredIkke helt planlagt, men veldig velkomment.

Gleder meg til å bli kjent med dere! :happy:

Så kjekt :happy: Velkommen til oss.:happy: Jeg ble flyttet fra 15.05 til 27.05 på tul. Hadde mens 05 August. Så bedre å bli flyttet lengre frem:D

Velkommen hit :happy::Heartred

Så kjekt :happy: Velkommen til oss.:happy: Jeg ble flyttet fra 15.05 til 27.05 på tul. Hadde mens 05 August. Så bedre å bli flyttet lengre frem:D

Vi var litt i tvil om når siste mens var for den har vært veldig uregelmessig etter fødsel, var ikke helt sikker på at det var mensen i det hele tatt :p Men trodde vi visste når jeg ble gravid og da ble termin 2. juni. Mulig spira bare ligger litt over gjennomsnittet akkurat nå så det blir spennende å se på OUL hva terminen faktisk blir. Sist hadde jeg vært overlykkelig over å bli flyttet fram, denne gangen håper jeg egentlig at lille ikke kommer så nært frøknas bursdag (7. mai), kjekt med noen uker mellom bursdagsfeiringer :p

Vi var litt i tvil om når siste mens var for den har vært veldig uregelmessig etter fødsel, var ikke helt sikker på at det var mensen i det hele tatt :p Men trodde vi visste når jeg ble gravid og da ble termin 2. juni. Mulig spira bare ligger litt over gjennomsnittet akkurat nå så det blir spennende å se på OUL hva terminen faktisk blir. Sist hadde jeg vært overlykkelig over å bli flyttet fram, denne gangen håper jeg egentlig at lille ikke kommer så nært frøknas bursdag (7. mai), kjekt med noen uker mellom bursdagsfeiringer :p
Velkommen hit :)
Spiren i magen min ligger også en uke foran «skjemaet», men de sier at det nok bare er midlertidig. De vokser ikke helt jevnt i begynnelsen. Så er nok riktigere å forholde seg til menstermin frem til OUL.
Jeg håper i grunnen at terminen blir flyttet enten en uke frem eller en tilbake, for jeg har termin på kommende storesøsters bursdag, 17. mai :rolleyes:

Velkommen hit :)
Spiren i magen min ligger også en uke foran «skjemaet», men de sier at det nok bare er midlertidig. De vokser ikke helt jevnt i begynnelsen. Så er nok riktigere å forholde seg til menstermin frem til OUL.
Jeg håper i grunnen at terminen blir flyttet enten en uke frem eller en tilbake, for jeg har termin på kommende storesøsters bursdag, 17. mai :rolleyes:

Vel, menstermin har jeg egentlig ikke. Har basert termin på eneste ubeskyttede samleie og da sier terminkalkulatoren 2. juni, mens legen min sier 30. mai (man kan bli forvirret av mindre :p). Men det er selvfølgelig en mulighet for en sprukket kondom, litt derfor vi tok TUL, for å få en estimert termin :) OUL blir uansett i januar så det blir spennende å se da.

Skjønner du vil unngå storesøsters bursdag, tenker det er hyggelig med hver sin dag.

Da har jeg vært på OUL, har fått se at det er en lillebror som gjemmer seg i magen min og termin er 27. mai så da hører jeg til her i maigruppa :) Om han kommer til termin blir det 1 år og 3 uker mellom han og storesøster:Heartpink:Heartblue

Gratulerer og velkommen hit! Det var tett ja! :) jeg har en som blir 2 år den 13. mai, og termin på denne er 19. mai så det blir veldig nære bursdager her også..

Gratulerer og velkommen hit! Det var tett ja! :) jeg har en som blir 2 år den 13. mai, og termin på denne er 19. mai så det blir veldig nære bursdager her også..
Takk :) Ja, de blir litt tettere enn planlagt, men sånn kan det gå :p Fint med maibarn! Regner med du, som meg, håper å unngå bursdagen til den du har fra før. I fjor kunne jeg godt født flere uker før termin, denne gangen håper jeg å få nærmest mulig termin så vi får et par uker mellom bursdagene :p

Takk :) Ja, de blir litt tettere enn planlagt, men sånn kan det gå :p Fint med maibarn! Regner med du, som meg, håper å unngå bursdagen til den du har fra før. I fjor kunne jeg godt født flere uker før termin, denne gangen håper jeg å få nærmest mulig termin så vi får et par uker mellom bursdagene :p

Ja det hadde vært fint med litt lenger emellom men jeg blir nok satt igang så regner med at det bare blir noen dagers mellomrom.. men får jeg en dato for igangsetting mellom 10-14 mai så håper jeg det går å endre på..

Da får du gjort unna alt sånn bursdagsmas på kort tid da :hilarious: Og så kan du tenke: ett år til neste runde når du er utslitt etter den siste bursdag :hilarious::Heartred

Back
Topp