Hilser på her hos dere:)

matheaa

Blir kjent med forumet
Tenkte det var på tide å hilse på hos augustmammaene! Jeg har termin 9. august, men har vært noe avventende da jeg hadde to ma i 2012. Nå er jeg 17+4 og skal på ordinær ul i morgen! Har hatt 5 ul allerede, men er likevel spent for i morgen. Mest for terminendring. Men har hvertfall endelig begynt å glede meg og har tro på en liten en i august:)

Gratulerer og velkommen:) var du langt på vei når du mistet? Hadde selv en ma i uke 10 i april. Godt at du får god oppfølging:) denne gangen går det bra:)

Velkommen :) da har vi troen i sammen! Opplevde også MA sist gang (helt forferdelig) men nå må vi ha troen når vi har komt oss så langt :)
Skal ikke på oul før 18 mars jeg, men har hatt meg 3 private UL timer og kjøpt meg doppler ;)

Har en god følelse denne gang så jeg har troen. Har en gutt på 3 1/2 som venter veldig på å bli storebror!
I september hadde jeg en ma i uke 16, fosteret målte 13 uker. Og i oktober en ma i uke 9. Fæle opplevelser som er vanskelig å legge bak seg, men nå gleder vi oss til august!!!

Gratulerer og velkommen til gruppa :)
Krysser fingre for at alt er bra med babyen din :)

Du må huske å oppdratere oss etter ul :)
Skulle også ha ordinær ul imorgen, men ble utsatt til onsdag.

Velkommen hit til oss :-)

BV app

Velkommen og gratulerer! Krysser fingrene for at dette går riktig vei :)

Velkommen! vi krysser det som krysses kan for deg og spira:) masse lykke til i morgen!

Gratulerer og velkommen til oss :)
Godt å høre at du får god oppfølging nå, lykke til i morgen :)

Gratulerer og velkommen til oss.
Siden mann har kommet så langt så føles det trygere :-). Hadde SA i april etter 12 uker.
Skal på UL på torsdag. GeldGrue Meg veldiggggggggggg :-)

Gratulere og velkommen til oss ;) og lykke til på ul i morgen ;)

Så mange koselige jenter det er her inne:) gleder meg til å følge dere fremover!
Forventer ingen overraskelser på ordinær ul siden jeg har hatt fem ul allerede og tatt duotest, men gleder meg veldig til å se den lille igjen!!!
Det beste blir å dele nyheten med kommende storebror og familie og venner. Det begynner og bli mange blikk og spørsmål som: og ellers da, noe nytt?? Begynner å bli vanskelig å se ikke gravid ut:)

Så moro med ordinær ul på Riksen i dag!!!! Fikk beholde termindatoen min og alt så bra ut med organer og alle sånne ting de sjekker:)
Lykke:)

Back
Topp