Hilser på dere også! :)

_Bella_

Flørter med forumet
Heisann kommende augustmammaer! emoticon

Jeg har foreløpig termin 30.juli (menstermin),så sjansen for at det kan bli august er jo der! ;) Sist svangerskap gikk jeg 11 dager overtid..Håper det skjer litt før denne gangen! :)

Ønsker dere alle riktig god jule og nyttårsfeiring! :)

Hei hei! Gratulerer så mye med spiren :) Håper du ikke går like lenge over termin denne gangen, gikk selv 10 dager over før den heldigvis startet av seg selv. Så kjenner følelsen ;)

Så koselig, jo flere jo bedre! =) Sier man ikke at man som regel ikke går så lenge over med nr. 2? :-D

Gratulerer med spiren!

Gratulerer og velkommen in her. Håper du slipper å gå overtid denne gang :)

Hybelkaninen skrev:
Hei hei! Gratulerer så mye med spiren :) Håper du ikke går like lenge over termin denne gangen, gikk selv 10 dager over før den heldigvis startet av seg selv. Så kjenner følelsen ;)

Tusen takk! :)

Ikke bare bare å gå over tiden når man er klar som et egg!;) Fikk også forespeilet en gjennomsnittlig baby( i forhold til str/ vekt) på ul samme dag som fødsel i forb med overtidskontroll på sykehuset, mens hun viste seg og veie nærmere 5kg og var en "liten" stjernekikker :) 

Blir spennende og se tid våre små kommer denne gangen! :)

Lykkepjuska skrev:
Så koselig, jo flere jo bedre! =) Sier man ikke at man som regel ikke går så lenge over med nr. 2? :-D

Gratulerer med spiren!

Tusen takk! :D

Jo jeg har også hørt at en som regel ikke går overtid med nr 2 men har liksom ikke fått dette helt bekreftet...:P heheh! 

Velkommen og gratulerer

_Bella_ skrev:

Lykkepjuska skrev:

Gratulerer med spiren!

Jo jeg har også hørt at en som regel ikke går overtid med nr 2 men har liksom ikke fått dette helt bekreftet...:P heheh! 

Min første kom den 16 dagen over termin!!! Ja, du hørte riktig.... 16 dager altså. Da var jeg sint å lei... Ble satt igang 14 dagen over da, men tok to dager før det skjedde noe. Men nr. 2 kom 4 dager over av seg selv. ;)

16 dager over??!!! Det var lenge...trodde faktisk det var over grensen for overtid jeg! Hørt at det kan være litt forskjellig fra sykehus til sykehus hvor lenge man går overtid før en evt blir satt i gang...Jeg ble ikke satt igang, men ble "strippet" samme dagen som overtidskontrollen og så skjedde det av seg selv.. :) 

Så digg at nr 2 kom før da! *krysser alt for at det skal skje her også denne gangen* :) :)

tontolini skrev:

_Bella_ skrev:

Lykkepjuska skrev:

Gratulerer med spiren!

Min første kom den 16 dagen over termin!!! Ja, du hørte riktig.... 16 dager altså. Da var jeg sint å lei... Ble satt igang 14 dagen over da, men tok to dager før det skjedde noe. Men nr. 2 kom 4 dager over av seg selv. ;)

Back
Topp