Hilser forsiktig på

gubben&gamla

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
nja hva skal en si annet enn etter 10 graviditets tester så trur eg at vi har blitt gravide gitt
Det føles jo helt uvirkelig og langt fra planlagt.
Vi har vært sammen i mange år og få barn sammen har ikke vært ett samtale emne. Barna til mannen min er voksne og jeg har ikke vært gravid på over 7 år.
Jeg kommer nok mest til og lese og suge til meg info her i starten.
5 uker i dag med føreløbig termin 15 mai.

Masse gratulerer til dere [emoji7] har vanskelig for å tro på testene du også? [emoji87] jeg er på min 4 test i dag, tenker jeg bruker opp resten også [emoji23]

Gratulerer så mye :)
Jeg fikk uber svak strek på strimmel testen i går, og tok en digital test, så vær ikke så mye tvil der mer, men fremdeles vanskelig å tro :)
Er det første felles barnet deres?

Jeg fikk uber svak strek på strimmel testen i går, og tok en digital test, så vær ikke så mye tvil der mer, men fremdeles vanskelig å tro :)
Er det første felles barnet deres?
Ja. Jeg er egentlig så og si steril etter fjerning av mye livmorhals og gubben er godt voksen og går på tab som minker kvalitet og mengde veldig så dette kom som ett sjokk
Vi har egentlig ikke pratet så mye om det enda. Det må liksom bare bli virkelig først.
Jeg tok testene på mandag da puppene var så ømme og masse ubehag i livmoren. Sa egentlig til meg sjøl at dette bare var tull hehe... testene var over to år gamle, men alle 8 ble pisetive så da dro eg på apoteket her når det åpnet og kjøpte to nye posetive de også gitt

Ja. Jeg er egentlig så og si steril etter fjerning av mye livmorhals og gubben er godt voksen og går på tab som minker kvalitet og mengde veldig så dette kom som ett sjokk
Vi har egentlig ikke pratet så mye om det enda. Det må liksom bare bli virkelig først.
Jeg tok testene på mandag da puppene var så ømme og masse ubehag i livmoren. Sa egentlig til meg sjøl at dette bare var tull hehe... testene var over to år gamle, men alle 8 ble pisetive så da dro eg på apoteket her når det åpnet og kjøpte to nye posetive de også gitt
Så mange odds mot å bli gravid, men så skjer det likevell, da må det jo bli en super baby :Heartred

Back
Topp