Hilsen Fra

Somine

Glad i forumet
SOMINE

Ønsker dere masse lykke til her inne. Håper dere får ønskene deres oppfylt med baby i magen. Ikke kjekt å se at det er så vondt for dere innimellom her inne. Hold motet oppe selv om det ikke alltid er så lett.  Sender dere varme tanker og en for lykke.

Hilsen Somine

Tenker masse på dere alle sammen og riktig god sommer

Sender dere litt babystøv for litt fortgang med baby

Ja [:D][:)] satser på det vettu ElinR    
Dette skal gå bra [:)]

Hvordan går det med deg da Somine?
Du for nok fortelle litt. Sikkert flere enn jeg som er nysgerrig[;)]

Jo takk som spør. Lørdag 19 juli er jeg 15 uker på vei [:)][:D]

Kjente orntlig liv her i sted på jobben. Det var en ny følelse det ja [:D]

Ellers er formen ganske bra. Litt vondt i hodet innimellom. Kjenner litt vondter i nederste del av ryggen når jeg ligger meg [&:] også knyter det seg en muskel i høyre rumpeball [8D]. Den er litt vrien. Men men... Det hører vel med. Skal ikke klage. Men rumpeballen er vond altså [:D][&:] .

Skal på UL på KK 13 august [:D] kl 09.00 Da får vi forhåpentlig vis vite hva det blir  [:)] 

Takk for det, og ha en flott og fin sommer du å[:)]

ORIGINAL: Somine

Jo takk som spør. Lørdag 19 juli er jeg 15 uker på vei [:)][:D]

Kjente orntlig liv her i sted på jobben. Det var en ny følelse det ja [:D]

Ellers er formen ganske bra. Litt vondt i hodet innimellom. Kjenner litt vondter i nederste del av ryggen når jeg ligger meg [&:] også knyter det seg en muskel i høyre rumpeball [8D]. Den er litt vrien. Men men... Det hører vel med. Skal ikke klage. Men rumpeballen er vond altså [:D][&:] .

Skal på UL på KK 13 august [:D] kl 09.00 Da får vi forhåpentlig vis vite hva det blir  [:)] 

Så herlig da at du følte liv, er litt bak deg jeg da, men du er jo førstegangsfødene så kanskje jeg merker noe før uke 16 også da. Minner litt om mine symptomer, dersom vi trekker vekk rumpeballen din da[8D]den har ikke jeg meket, heller ikke noe i ryggen, men migrenen er full styrke.

Uffa den der migrenen [:'(] . Bare vanlig hodepine er drit nok.

Den der i skinken kom veldig når jeg trente kick boksing også, men det er løye nå at den er forsterket. Jeg står i krok på gulvet når det smeller [&:]

De på legekontoret mente gjerne at småen drev å trekte seg borti noen nerver. Kanskje det er noe fysioen kan hjelpe meg med når han kommer tilbake fra ferie eller tips.

Magen kommer den hos deg om ikke så lenge [:)]

Dette er gøy Twinanne [:D]

Gleder meg veldig på dine vegne at du er kommet så langt nå. Får en aldri så liten klump i halsen nå når det går så bra og i rette retningen til en sprell levende søt

Og til alle dere andre her inne. Det skal fødes mange slike søte små  hi hi opp og i mente [:)][:D]

Somine du kan sjekke magebildene i dagboken min,her inne eller magebildene på januarforumet vårt.
Har nok ikke graviditesmage, mer småfeit[&:]

Hi Hi. Har sett magebildene dine jeg da [8D]

Småfeit er du ikke. Slank?? Ja. Litt babymage?? Ja.
Du ser kjempeflott ut etter min mening [:)]

Tusen takk for det.
Riktig god sommer til deg også.

Hi Hi. Har sett magebildene dine jeg da [8D]

Småfeit er du ikke. Slank?? Ja. Litt babymage?? Ja.
Du ser kjempeflott ut etter min mening [:)]

Takk for det, men idag er jeg litt forvirra min vekt er på veg ned, eh...skulle vel egentlig gå den andre vegen nå som jeg har kommet inn i 2. trimester. Ja ja...har noe å ta av da. Er ikke krise. [&:]

Det er vel ikke så lett å få i seg noe spesielt med næring når man har migrene [&:] . Fosteret vil vel ta til seg det den trenger av næring selv om du ikke alltid spiser "nok" ?!!

Det er vel ikke så lett å få i seg noe spesielt med næring når man har migrene [&:] . Fosteret vil vel ta til seg det den trenger av næring selv om du ikke alltid spiser "nok" ?!!

Det er ikke noe problem,fosteret tar det den trenger og går opp i vekt, og dersom jeg ikke går opp etter planen er det jeg som går ned i vekt uten å hindre fosteret sin vekst, slik jeg har forstått det da.

ORIGINAL: twinanne

Det er ikke noe problem,fosteret tar det den trenger og går opp i vekt, og dersom jeg ikke går opp etter planen er det jeg som går ned i vekt uten å hindre fosteret sin vekst, slik jeg har forstått det da.

Ja det er slik jeg har forstått det også [:)]
Litt innviklet forklart av meg kanskje [8|][:D]

Back
Topp