hilsen fra varme strøk

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
God morgen alle sammen!!! [:)]

En hilsen fra Gran Canaria.Her er klokken ti på ti og det er i underkant av 25 grader [:D] Kjempeherlig!
Merkelig å reise fra full snøstorm hjemme i går klokken sju og lande i den herlige temperatuern.

Snuppa var eksemplarisk på flyet. Heldigvis. Var endel forsinkelser så satt inne på flyet i over seks timer [&:] men hun skravla, smilte, sov og spiste. null problem. Og vi fikk 3 enorme bæsjebleier i løpet av flyturen!!! [&:] hun som ikke har bæsja på laaaaang tid.. *hehe* det veldig trange rommet å stelle henne på, men likevel, glad for at magen er bedre.

Nå ligger hun og pludrer ved siden av her. Skal smøres inn i solkrem, kles på og så skal vi etterhvert ut til en nabolandsby. Skal visst være så koselig der.
Uvant å kle på små i sommertemperatur merker jeg [8D]

Haen strålende dag jenter!!!! [:D] 

*glad i dere*

så koselig å høre fra dere da[:)] høres herlig ut! dere får fortsette å kose dere masse[:D] ser nesten ikke ut av vinduet her. har snødd så utrolig mye[8D]

ÅÅÅ jeg blir så misunnelig!
Kos dere masse der nede!

Flinke jenta di[:)]

Åååå høres så herlig ut. Tenkte faktisk på deg i går og var litt bekymret siden de stengte gardermoen i går kveld. Godt at du kom deg nedover[:)] Jeg vil også til varmere strøk[:)]

ORIGINAL: sovik

Kos dere masse der nede!

Nyt tiden der nede [:D]

Hei Maria[:D] Så koselig at du tar deg tid til å skrive her på bv[:)] 

Dere hadde flaks som kom dere av gårde før Gardermoen 'stengte', såååå mye snø har jeg ikke sett på lenge altså!![:o] Nei, du er heldig som dro nå, valgte rette tidspunktet[;)]

25 grader?? Heldig dere[:D] Akkurat nå tror jeg det er -7 hos meg, kjempe varmt[8D]

Kos dere kjempe masse videre i den deilige varmen![:)]

Og du! Kjempe bra at Martine er bedre i magen sin, sikkert deilig å få det ut!

Klemmer

ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: Elinex

så koselig å høre fra dere da[:)] høres herlig ut! dere får fortsette å kose dere masse[:D] ser nesten ikke ut av vinduet her. har snødd så utrolig mye[8D]

Kos dere masse der nede!

Kos dere masse der nede!

[:D]

Kos dere masse der nede!

Så trivelig å høre fra deg [:)]

Høres kjeempe deilig ut med varm og deilig sol [:)] Her snør og snør det, brrr. Gleder meg til sommeren.
Så godt å høre at fly turen gikk bra. Flink hun er.[:D]

Kos dere resten av turen [:D] Kleeem

ORIGINAL: Lita81

Høres helt herlig ut:) så flott at flyturen var uten problemer:) kos dere masse videre i varmen:)
*klem*

åhhh... bare litt misunnelig jeg altså.. jeg kan melde om 8 minus her! så kos deg
masse der nede mens du kan... [:D]

Kos dere masse der nede!

Kos dere masse der nede!

Kose dere masse sammen[;)][;)] så godt at snuppa di er bedre i magen da[:)]

Ååå...ikke litt misunnelig i det hele tatt her jeg sitter under teppet og fryser! (vært borte i dag og kom hjem til 14 grader inne og minus 13 ute) [;)][:)][:)]
Men super koselig å høre at dere har det varmt og godt, og koser dere masse!! Unner dere det altså! [:D][:D]
Må komme innom å oppdatere oss litt, sant?? Er så koselig og så smitter du litt av "sommeren" over på fantasien våres vettu..hehe. [;)]

KOS DERE MASSE VIDERE!!! Og NYT varmen, her er det bikkjekaldt!!

Nyte ferien masse, håper dere får kommet enda nærere hvarandre på turen.[:)]

*uff* så kaldt det er hjemme i moderlandet [&:] blir godt når varmen kommer opp til kalde nord også!

hatt en herlig dag her. Snuppa trives i varmen. må bare passe på å få i henne nok væske, så heller innpå med kokt-avkjølt kjøpevann (litt smørpåflesk men [8D]). hadde en vræleperiode i stad da stuptrøtt,men elles bare blid og fornøyd.

dere skulle vært her alle sammen!!!!

EMILMOR : vi bor hos mamma i hennes hus/leilighet, som de leiger her nede.
Har ikke med seng til snuppa, men en reisetrille med mykbag oppi (merke TROLLER). Passer utmerket [:)] Men hadde hun vært litt eldre så ville hun vært for lang for den mykbagen. Hadde nok da heller valgt en billig,lett reiseseng og tatt med [:)] Er ikke lenge til dere skal reise heller nå da [;)] gled deg!!!

Glad i dere snuppene, kommer innom her igjen siden [:)]

*varmende klem herifra*

ORIGINAL: momLinn

Så trivelig å høre fra deg [:)]

Høres kjeempe deilig ut med varm og deilig sol [:)] Her snør og snør det, brrr. Gleder meg til sommeren.
Så godt å høre at fly turen gikk bra. Flink hun er.[:D]

Kos dere resten av turen [:D] Kleeem

Back
Topp