Hilsen fra Ungarn!

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
Hei alle sammen! Da er vi fremme hos svigerfamilien i Budapest, etter en fin biltur gjennom Danmark, Tyskland, Frankrike og Østerrike. Alt har vært veldig vellykket så langt! Her skal vi være i en uke - 36 grader i skyggen og ingen air conditioner i huset, det er ganske slitsomt, men det går vel. I natt tok vi med oss madrassene og la oss på gulvet i kjelleren, der var det litt kjøligere! :-) Nå nærmer jeg meg 12 uker og flere i min manns familie har fått vite om det nå. Begynner å tro at det virkelig skal gå nå!! Men blødningene gir seg ikke, nå har jeg gått med bind konstant i nesten to mnd, begynner å få nok. Hadde en kraftig blødning den dagen vi var i Legoland, som en vanlig mens omtrent, men så sluttet det igjen. Har UL på Riksen den 16. i forbindelse med Duotesten, så vi håper å få vite at alt er som det skal tross alt! Det må det! :-)) Ønsker dere alle en fortsatt god sommer, nå skal jeg sette meg og lese og oppdatere meg litt her inne! Klem til alle!

Vi er i Spania med 30 grader og jeg synes det er vel varmt:p 

God ferie videre, håper alt ser bra ut den 16.!

Heii!

Så Deilig å nærme seg 12 uker!. Det høres ut som om dette kommer til å gå bra:) Ønsker deg en fortsatt god sommer og lykke til videre:)

12 uker i dag! For en vanvittig deilig følelse! Som vi har lengtet etter å oppleve å komme oss hit! Jeg er nok Babyverdens lykkeligste dame i dag! :-)))

Hurra for 12 uker! 

Back
Topp