Hilsen fra Spania

Konradine

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Å dra til Spania selv om man har hyperemesis var noe jeg trodde kom til å gå veldig dårlig. Det viste seg å være veldig bra!! Kjenner formen er stigende, avslapping, sol og bading har gjort godt. Mann og barn pusler rundt meg med kalde drikker og innbydende frukt innimellom all bading og lek. Jeg vil være her mer!!!
Er det mulig å få dette på resept? :D

ImageUploadedByBV Forum1465455416.235898.jpgImageUploadedByBV Forum1465455459.143069.jpg

Hehe høres deilig ut! Iallefall bedre enn sykeseng, afipran og zofran. Enig man burde få dette på resept i stede:)

Så herlig at noe hjelper!! Nyt det masse, masse:Heartred
Har faktisk merket at et kaldt/lunket bad hjelper på formen selv så har vært noen turer i plaskebassenget til eldste frøkna nå i denne varmen, hehe:happy:

Men hvordan gikk egentlig flyturen med hyperemesis? Har veldig lyst på en sydentur i sommer selv, men med denne formen har vi ikke turt å bestille noen tur. Jeg klarer ikke engang kjøre de fire minuttene til matbutikken uten å kaste opp:eek: Er derfor fryktelig skeptisk til flytur (og små doer og masse folk om oppkasten skulle melde seg). Vil nødig okkupere et helt toalett en hel flytur :wideyed:

Det hørtes helt herlig ut! Sol og varme er bra for slitne kropper! Nyt det:angelic:
Jeg var i caribean sist svangerskap, og kom tilbake med masse energi !:) Det var helt fantastisk!!

Så deilig :)

Akk, ser herlig ut. Kan knapt vente til egen ferie! Burde vært blå resept!

Så herlig at noe hjelper!! Nyt det masse, masse:Heartred
Har faktisk merket at et kaldt/lunket bad hjelper på formen selv så har vært noen turer i plaskebassenget til eldste frøkna nå i denne varmen, hehe:happy:

Men hvordan gikk egentlig flyturen med hyperemesis? Har veldig lyst på en sydentur i sommer selv, men med denne formen har vi ikke turt å bestille noen tur. Jeg klarer ikke engang kjøre de fire minuttene til matbutikken uten å kaste opp:eek: Er derfor fryktelig skeptisk til flytur (og små doer og masse folk om oppkasten skulle melde seg). Vil nødig okkupere et helt toalett en hel flytur :wideyed:

Såg ikke så veldig lyst på det jeg heller.. Men turen var bestilt lenge før vi visste om graviditeten så jeg bestemte meg for å prøve. Jeg tok mine forholdsregler og sørga for at jeg hadde noe i magen hele tiden, tok kvalmestillende, hadde en haug spyposer i håndbagasjen og prøvde å konse om andre ting enn kvalmen. Jeg satt å stønnet og brakk meg en hel flytur, men jeg overlevde. Litt flaks skal man ha!! Er sååå glad for at jeg bestemte meg for å prøve å reise hvertfall. Har jo seff hatt noen øyeblikk i fosterstilling, men jevnt over føler jeg meg bedre :)

Åh så herlig! Ser fantastisk ut :)

Så fantastisk ut. Hvor er dette?

Back
Topp