hilsen fra hovedstaden

dumidalia

Gift med forumet
helluen jenter [:)]
er en tur i oslo i helgen sammen med ei venninne. deilig med husmorferie =)
i går var det ikea (hipphipphipphurra!) og i dag var det shopping i sentrum og på majorstua, veldig koselig[:)]
nå i kveld har vi vært på oslo city, akkurat kommet tilbake til hotellet etter 11 timer ute i verden.
vi har vært skikkelig turister og tatt bilder foran slottet, stortinget, spikersuppa, på karl johan og med wenche foss (statuen). så hvis noen av dere så to forvirra nordlendinger som løp rundt med kamera og handleposer så var det vårs =)

men... må jo klage litt... venninna som jeg er sammen med er gravid og jeg blir helt frustrert over at det er mulig å vise så lite interesse i barnet sitt! hun vil ikke se på babyklær eller utstyr, hun vil ikke snakke om barnet og hun vil ikke kjøpe mammaklær (noe som fører til at hun går med aaaltfor små klær). og hun bryr seg ikke om hva hun sier til meg, hun er en av få venninner som vet at vi prøver.. hun sier gang på gang at hun skulle ønske hun ikke var gravid, at det er så lett å bli gravid, og snakker masse om de 3 abortene hun har tatt de siste to årene.... jeg blir så sint og frustrert og lei meg! jeg skulle gitt hva som helst for å få oppleve det hun gjør, mens hun ikke viser noen takknemlighet i det hele tatt!! argh[:@]

men alt i alt har vi det da fint, bor på hotell og spiser goood mat[:D]
kos dere i helga, da!

tante reisende mac(ine)[:D][:D]

huff, hørtes ikke ut som en god vennine som sier og gjør sånn sammen med deg.
jeg hater sånne, jeg har hatt en sånn selv på jobben, ikke mye gøy.
får bare prøve å stenge alt hun sier ute.

kos deg videre i oslo.

ORIGINAL: hegemw

kos deg videre i oslo.

Hun mener helt sikkert ikke noe vondt med det, men det er bare å innse at noen virkelig ikke har sosiale antenner spør du meg. Dimdidalia; har du prøvd å forklare henne bruk av prevansjon? Hvis det er så lite lystent for henne å bli gravid så må man kanskje prøve litt hardere for å ikke bli det.. Kjenner jeg ble litt provosert nå jeg, flinke du som klarer å holde deg ovenfor henne.

MEN; KOS DEG MASSE I HOVEDSTADEN!!! Jeg skal dit selv i morgen på military tatoo show.. Gleder meg[:D] Shop till you drop[:D][;)]

[:@]
Hvorfor beholder hun barnet da??
Er hun sammen med barnefaren da??
Hvordan skal det gå med det barnet når det ikke er ønsket, da??

Det er bra urettferdig her i verden ja, men vi kan vel ikke gjøre stort med akkurat dette[&:]

Det var ike særlig klokt av din vennine å si slike ting.
Men bortsett fra det så høres det ut som at du storkoser deg i hovedstaden da. Kos deg skikkelig sålenge du har anledning til det.

problemet til hun venninna mi er at hun er så forbanna lat.. hun gidder ikke å ta pillen, samboeren vil ikke sterilisere seg ( de skulle ikke ha flere barn etter den forrige...) men nå skal det sies at hun ville ta abort, men trodde hun mistet barnet, og det trodde legene også. men så viste det seg at barnet overlevde og det fant hun ut i uke 12, så da fikk hun ikke ta abort. ( jeg vet ikke om hun egentlig sjekket det ut, men hun sa iallefall det) men tro meg, Sarah, jeg har fyrt det i henne mange ganger! jeg gidder bare ikke gjøre det nå, det blir så dårlig stemning.

nå har vi vært på peppes og spist pizza, veldig godt! det er jo nesten så jeg får lyst å bo i byen. men så tenker jeg på fjellene og havet hjemme, på vinteren og på midnattsola, på nordlyset og folkene og da vet jeg at jeg bor på verdens beste plass [:D]

Det er godt at du trives der nord[:)]
Jeg kunne ikke tenke meg å bo der jeg heller, vil gjerne bo på landet!!!
Men det er stor stas å dra til byen av og til å kose seg, det har sikkert ikke blitt på samme måten hvis en har bodd der[;)]
Kos deg no skikkelig i hovedstaden[:D][;)]

Jeg kan heller ikke tenke me å bo i Oslo, liker meg godt her nede i sommersbyen jeg hvor Oslofolket trekker nedover til om sommeren. Liker egentlig å bo litt landelig men samtidig kort veg til en by.
Elsker sjøen da.

ORIGINAL: hegemw

kos deg videre i oslo.

Back
Topp