Hilse pent på:)

Lumal

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Tenkte jeg endelig skulle hilse på og høre om jeg kan henge litt her med dere:)

Er 29 år, har en sønn på 5 år fra før og i morgen er jeg 16 uker på vei :smile

Har sniket litt her siden jeg fant ut at jeg var gravid igjen, men har liksom ikke helt turt å hilse på.
for i begynnelsen av desember så mistet jeg, det var en MA var i uke 12, men fosteret hadde død i uke 9, en utrolig trist opplevelse, :(

men gikk utrolig fort at jeg ble gravid igjen, hadde ikke trodd at det kom til å skje så fort,
men ble utrolig glad :D :)

men endte med at jeg har vært litt tullete i hodet i disse ukene...
legen min fikk sendt henvisning til sykehuset, og fikk komme på UL..var der i uke 9,
og der fikk vi se en liten en og et lite hjerte som dunket :)

og i de siste dagene har jeg begynt å kjenne liv, og det er fantastisk og kjenne det :)

så kan vel si at jeg endelig kan glede meg og ikke gå rundt å bekymre meg så mye,
har fått time til den OUL det er ikke før den 22 mai, så er 3 laaange uker å vente hehe

oi ble langt dette
men uansett hallo alle sammen :greet025

Gratulerer og velkommen :) Vet hvordan du har det da jeg har vært gjennom akkurat det samme :(

Velkommen og gratulerer så mye :-)

Høres ut som at du har hatt en trist opplevelse med MA. Håper du får et flott svangerskap denne gangen! Er jo så godt å kjenne at det er liv i magen, da får man en betryggelse hver gang man kjenner et dult liksom :-)

Velkommen hit til oss!
Godt du ville slutte å bare snike og heller joiner oss :)
3uker går fort, straks er det dagen før oul skal du se ;)

gratulerer:-)

Velkommen hit til oss!
Godt du ville slutte å bare snike og heller joiner oss :)
3uker går fort, straks er det dagen før oul skal du se ;)

Hehe, var det jeg tenkte, at det var på høy tid å hilse på :)
ja får tro at disse ukene går fort alltså :) :)

Velkommen til oss! :) Var igjennom akkurat det samme i oktober i fjor, men ble og gravid igjen kjapt :)

Velkommen :) har litt samme historie som deg men hos oss satt ikke spiren igjen så fort men nå er vi gravide ved hjelp av icsi ;) og gleder oss veldig til oktober :D har dessuten også en gutt på 5 år fra før og han gleder seg så :)

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye og velkommen :)

Det var jo trist å høre:(
Gratulerer med ny spire og hjertlig velkommen til oss oktoberdamene;)

Hei :D Velkommen hit til oss :D Og gratulerer med ny spire så kjapt :) Noen ganger så kommer det noen mirakler :)

Back
Topp