Hilse på!

Troublemaker2.0

Forumet er livet
Hei hei jenter. Skal kanskje være her sammen med dere. Testet svakt svakt positivt i dag bare 7dpo. Grunnen til at jeg tester så tidlig er fordi jeg må begynne med medisiner så fort som mulig etter positiv test fordi jeg har en tendens til å miste veldig lett. Har hatt 5 saer og 1 ma, så nå håper jeg virkelig spiren min klamrer seg fast. Sist jeg fikk de samme medisinene som jeg får nå så fikk jeg en perfekt liten gutt. Blir akkurat tre år mellom mine små hvis det går bra den her gangen :) Gleder meg til å forhåpentligvis bli kjent med dere jenter!

Oi! Da får vi virkelig håpe lille spire klorer seg godt fast og at du blir her hos oss! Jeg testet positivt 3 dpo, og det var tre helt klare tester fra CB. Ikke morgenurin heller. Midtpådagen kan man si! 

Krysser fingrer for deg og håper du blir her 

Gratulerer så mye!

Exentrica skrev:
Oi! Da får vi virkelig håpe lille spire klorer seg godt fast og at du blir her hos oss! Jeg testet positivt 3 dpo, og det var tre helt klare tester fra CB. Ikke morgenurin heller. Midtpådagen kan man si! 

3 dpo? Trodde ikke det var mulig, jeg, egget har jo ikke festa seg ennå da...

Syrine skrev:
Gratulerer så mye!

Exentrica skrev:

3 dpo? Trodde ikke det var mulig, jeg, egget har jo ikke festa seg ennå da...

Ikke jeg heller..

Hei, håper spiren sitter fast denne gangen!!

Velkommen!!

Exentrica skrev:

Jeg vil tro du er lengre på vei jeg

Back
Topp