Hilse på

en_til_på_vei?

Elsker forumet
Ville bare komme inn å hilse på..
Om jeg ikke har fått tante rød i helga så kommer jeg når vi begynner på den nye uka, om det er en ledig plass til meg her[:)]

Nå har jeg litt av syptomene til at jeg har jo en liten magefølelse på at det er noe som skjer, men vil bare avvente å se..
For tante rød skulle hvertfall ha vært her i dag[8D]

nei venter til helga er over tror jeg...[:)] om ikke gir jeg beskjed siden[;)]

Hallooo
Blir jo spennede å se over helga da, magefølelser og symptomer er en god kombinasjon!
Men at du greier å vente til over helga, det fatter jeg ikke[:D][:D]

Jo for at det er ikke der med sakt at jeg får en positiv test..

Du er gravid, men vet det nok ikke ennå. Ikke vil det vise på graviditetstesten heller. Men kroppen din får i løpet av uken vite at egget har festet seg i livmoren. Da sender barnet ut et signal i form av et hormon som heter hCG, som er det som måles på graviditetestester. I begynnelsen er det ikke så store mengder som finnes i moren, og det kan derfor gå litt tid før graviditetstesten vil gi deg den endelige, fantastiske svaret! Som en hovedregel skal du kunne finne det ut omkring det tidspunktet du forventer neste menstruasjon, altså når fire uker av svangerskapet er gått.

Leste det så tok til fornuft tror jeg[:D]

OI! kRYSSE KRYSSE FINGRE OG TÆR FOR DEG!

Lykke til!

Roper ut til Tante Rød: Du er ikke velkommen på hvertfall 9 mnd!!! hihihi

Hehe, takk for det MinaMor[:)] Søta, Da ser vi til uka om det funka[;)]
Nesten så man fikk lyst til å håpe en hel masse<3<3[:D]

ORIGINAL: MinaMor

OI! kRYSSE KRYSSE FINGRE OG TÆR FOR DEG!

Lykke til!

Roper ut til Tante Rød: Du er ikke velkommen på hvertfall 9 mnd!!! hihihi

takker dere er jo så søte også da[:)]*rødmer* og blir jo nesten helt på tåra her[;)]

Men nå når jeg var på do hadde jeg masse masse tykt hvit utflod med masse klumper... altså alt var bare hvit, men har dere jenter dette??
Eller har dere hatt det??[:)][8D]

Hva er dette.. Aldri sett så mye hvit ut på papiret noen gang... thihi

Back
Topp