Hils på mitt nye nick:

Escuro

Forumet er livet
Nemlig.... "Frk. Gullhår-i-Ræva!!!"

Evt "Blond-som-en-smadret-flyndre"

Var med Lenore i dag, og etter en tur på Meny måtte jeg ommøblere litt under vogna. Jeg balanserte vesken min på toppen av fjellet, og ettersom jeg hadde over 3.000 i kontanter i lommeboken, vurderte jeg et øyeblikk å legge pengene i jakken min, men slo det fra meg fordi jeg ville jo merke det om vesken falt ned og jeg tråkket på den... [X(]

Vel, lang story kort... Kommer på bussen, kjører i retning hjem, bøyer meg ned for å finne flaske til småtten og oppdager at vesken er long gone..! FY FAEN PANIKK!!! Ringer til Lenore med skyhøy puls og det eneste jeg husker fra samtalen er at jeg sa "faen" ganske mange ganger [&:]
Hopper av bussen på første stopp, beiner avsted for å komme meg på motsatt side av veien (måtte gå langt pokkerivold for å finne tunnel som gikk under motorveien), og mens jeg står på motsatt side og venter på buss tilbake til senteret vi var på, så hører jeg "Get your fat-ass over here", og jeg blir overlykkelig! Det er nemlig ringelyden på mobilen min [:D] Og da var det en vekter på senteret som hadde fått vesken min overlevert av en snill dame!!!
Jeg var veldig spent på om alle pengene fremdeles var der, og det var de!!! Så jeg er supermegakjempeglad i en fremmed dame i dag!!!!

Nå skal jeg feire med en kopp varm sjokolade og hjemmepisket krem!

så bra.....er der hadde du flaks...for er veldi sjeldent man finner så snille fremmede damer!!!!!!!!!!!! og enda bedre er at ho ikke krevde deg 10% av finnerlønn....

husker vennina mi mistet posen med oppgjør fra jobben sin på vei til banken....var 16000 i den så ho var helt i fra seg, plutselig prikket en gamaldame på skuldra hennes og sa jeg så du mistet denne...ho var helt i ekstase, og ville betale ho noen kroner for og finne den, men gamle dama takket nei!!

dagen etterpå kom ho inn i butikken til vennina mi og sa at ho hadde sjekket opp litt, og at i norge er det sånn at finner man penger på gata, har man rett på 10% finnerlønn...så ville ha finnerlønna si....så 1600 var jo litt for mye for vennina mi og betale der og da...så vennina mi ble lei seg, gamle dama trua med og anmelde og var kjempe sinna!!! så jeg måtte komme og prate med dama, ho ble til slutt glad for noen hundrelapper og en blomst da...og vennina mi fikk ho til og skrive under på at det var greit...ho var jo piss nervøs for ho skulle komme tilbake igjen senere igjen...hehe!!!

Helt ærlig var jeg nesten skuffet over at hun bare hadde levert den og gått, for hun hadde fortjent de 10 prosentene. Er klar over de reglene jeg også, men er vel nesten bare når det blir levert inn til politiet at finnerlønn blir praktisert, har jeg inntrykk av.
Men tror jeg hadde fått litt panikk om jeg var venninna di, ja [&:] Men for å si det sånn, heller betale 1600 enn å MISTE 16.000 og stå ansvarlig for det...

hmm. Fant en gang en pengebok og leverte det til politiet. Fikk ikke så mye som 10 øre av finnerlønn...

ORIGINAL: Sofie.

hmm. Fant en gang en pengebok og leverte det til politiet. Fikk ikke så mye som 10 øre av finnerlønn...

Kommer vel an på om det er cash der eller ei :)

Åh! Dæsken! Fytti så løkki du kan føle deg i dag!!! Juhu!

ORIGINAL: Escuro

ORIGINAL: Sofie.

Kommer vel an på om det er cash der eller ei :)

Ja va noen hundre kr der..

Som jeg sa; det ordner seg for snille piker[:D]

Back
Topp