Hikking....

Dorothy_1

Gift med forumet
HeHe, Den lille elsklingen min ligger og hikker her....
Kjenner I vært fall rytmiske dytt... [:D]

har alltid lurt på hvordan det kjennes ut når minien hikker.... det skjer så mye løye inni her ;-)

Jeg regner med at der hikking.....
Det er nesten som kjempesvake spark, Som kommer rytmisk og på en plass hele tiden.... [:D]

stillig ;-) det er en ganske overveldende følelse å ha noe som lever inni magen... du er liksom aldri alene lenger.. ikkje at eg pleie å ver det altså... har ei bikkja som fotfølger meg ;-)

ORIGINAL: iris24

stillig ;-) det er en ganske overveldende følelse å ha noe som lever inni magen... du er liksom aldri alene lenger.. ikkje at eg pleie å ver det altså... har ei bikkja som fotfølger meg ;-)

HeHe, Har både hund og katt, Og hunden vår går stadig vekk etter oss..... [:D]

Hikking kjenner jeg også!!
Hver dag. Er rart!
Deilig å kjenne livet da!

Hihi...[:D]
det er arti det!
Når kjente dere det første gangen da?? Jeg var 26 uker på vei da jeg kjente det...[;)]

jeg også kjenner endel hikking...
Kjennes ut som en mellomting mellom pulsen min og spark [:)]...- og det er på samme sted hele tiden, så regner med at det er hikking...

Kjente det ganske seint egentlig, tror jeg kjente det i forrige uke, eller uka før der..-så var nok passert 30 uker, gitt....

må kanskje begynne å følge bedre med jeg ;-)

Jeg kjente det også fra sånn ca uke 26. Artig[:D]

Ja, det kjenner jeg også. Nøyaktig som beskrevet. Litt irriterende synes jeg da, for det på samme stedet hele tiden..

Mulig det er det jeg også kjenner da!?? [:)]
trodde det var en hard puls... men har vært innom tanken på at det kunne være hikke, eneste som får meg til å stusse er at det kommer så hyppig!! ca 2-3 sekunder mellom hvert rykk... kansje det er slik hikke er? [8D] er så utrolig lenge siden jeg har hatt det selv så husker ikke helt [8|]

ORIGINAL: førstegangsgravid

Hihi...[:D]
det er arti det!
Når kjente dere det første gangen da?? Jeg var 26 uker på vei da jeg kjente det...[;)]

Jeg er faktisk ganske usikker på den, Men har sikkert kjent det I flere Uker... [:D]

Back
Topp