Hikking!

Lisee

Elsker forumet
Nå lurer jeg på om dere kan hjelpe meg, eller rettere sagt lille Eskil[:)]
Han får så ofte hikke etter han har spist. Jordmor sa at jeg skulle spare igjen en "liten sik" av maten som han kunne få dersom han fikk hikke. Da stoppet det ofte, sa hun.
Men jeg kan ikke helt si at det hjelper så veldig... Han hikker like mye etter "siken" med mat.
Hva gjør dere når barna hikker? Alle gode råd tas imot med takk[:D]

Hei Lisee! Godt å se deg tilbake og gratulerer så masse med Eskil [:D]. Fint navn forresten... Vesla mi hikker også endel, men det er når hun drikker for fort eller at hun får litt trekk på seg (går inn på badet el. hvor det er en annen temperatur). Jeg pleier bare vente til det har gitt seg jeg da [8|]. Hun hikket en masse inni magen min også, men vet ikke om dette har noe sammenheng. Beklager - ingen råd å gi her...

Lykke til uannsett[;)]

Thea hikker masse hun og,og det gjorde hun inni magen også! Jeg gjør ingenting annet enn å vente til det går over jeg da...!

jonas  hikker også masse, men gjør ikke noe med  det, venter til d går over av seg selv eller bærer han litt over skulderen for  å se om d kansje kommer en rap. har hørt at babyer kan begynne å hikke hvis de fryser eller er kald på bena, vet ikke helt om dette stemmer, men du kan jo ta på han ullsokker da hvis han er kald[8D]...

He he Linnea hikker også.. Gjør vel ingenting at de hikker?
Bare lar henne hikke jeg da, for det går jo over [:)]
Hikket mye i magen min også...

Nei, det gjør kanskje ingen ting. Syns bare så synd på han jeg da, der han ligger og rister...[8D]
Hikka mye i magen han også!

Jenta mi har en tendens til å gulpe noe veldig når hun hikker. Så det vi gjør er å holde henne inntil oss og vugger henne med rolige og myke bevegelser,da slutter hun å hikke med en gang[:)]

Back
Topp