Hikking

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hikker deres små mye?
Her har lille begynt å hikke litt av og til, men mener å huske at begge storesøsknene hikket mye mer.. men mulig fordi de lå med hodet ned mer enn frøken-aldri-iro :P synes liksom det er mye svakere nå enn med de to største - og sjeldnere ;)

Ikke merket noe til hikking enda. Hørte det ofte kommer litt senere :)
Jeg er uke 24+5

Ååå, dette gleder jeg meg til! Det er jo så søtt! Og jeg husker hvor magisk jeg syntes det var da storebror som nyfødt fikk hikke for første gang på ordentlig :Heartred

Tror faktisk det er noe i hvordan hun ligger altså. Tidligere idag da jeg satt med hånda med magen så kjente jeg plutselig en veldig svak men rytmisk dunking. Når jeg da presset hånden litt inn mot baby kjente jeg at dette var hikking - men jeg kjente faktisk ikke det i magen uten hånda på babyen! ;)

Babyen min har hikket i mange uker. Kjenner det hopper inni magen. Varer vel kansje opptil 3-5 minutter hver gang. Hehe xD

Jeg er 26+3. Og vært hikking omtrent fra uke 18. Jeg er andre gangs gravid. :-)
Men så kjenner jeg ubehag når ho strekker seg. Kjennes ut som ho klorer eller sparker på livmortappen. Skikkelig ubehag. Noen som har den følelsen?

Og tilegg hører jeg det knekker i ledda hennes eller det knepper på en måte. En snodig følelse :laughing025:laughing005

Babyen min har hikket i mange uker. Kjenner det hopper inni magen. Varer vel kansje opptil 3-5 minutter hver gang. Hehe xD

Jeg er 26+3. Og vært hikking omtrent fra uke 18. Jeg er andre gangs gravid. :)
Men så kjenner jeg ubehag når ho strekker seg. Kjennes ut som ho klorer eller sparker på livmortappen. Skikkelig ubehag. Noen som har den følelsen?

Og tilegg hører jeg det knekker i ledda hennes eller det knepper på en måte. En snodig følelse :laughing025:laughing005

ja er vant til den hoppende følelsen ved hikking jeg også, men den er tydeligvis ikke helt lik på minstemor ;) kjenner ikke noe såå langt ned her nei, men hun ligger heller ikke med hodet ned.. husker akkurat det har veldig ubehagelig med storebror som festet seg tidlig! Men ubehag når hun strekker seg DET har jeg.. sånn at jeg skvetter litt til og må skifte stilling for å gi nok plass liksom ;) 26 uker idag her ;)

ja er vant til den hoppende følelsen ved hikking jeg også, men den er tydeligvis ikke helt lik på minstemor ;) kjenner ikke noe såå langt ned her nei, men hun ligger heller ikke med hodet ned.. husker akkurat det har veldig ubehagelig med storebror som festet seg tidlig! Men ubehag når hun strekker seg DET har jeg.. sånn at jeg skvetter litt til og må skifte stilling for å gi nok plass liksom ;) 26 uker idag her ;)

Så gøy ! :-) Merker at det er en forskjell fra sist graviditet jeg også. Men mye som er som sist. Hehehe :-D vet ikke hva jeg skal kjenne etter for å kjenne om hodet ligger ned eller om ho ligger på tvers. Hehe. Kjenner til den der med å hoppe til for å gi plass til babyen. Ubehagelig xD hehe

Men er jo godt å kjenne at det faktisk er bevegelser. Blir mer nervøs når ho avtar i bevegelser, men det tar ho igjen når kvelden kommer. Særlig om natta :laughing025

Og så gruer jeg meg til slutten av graviditeten allerede. Man vet jo ikke åssen ting starter denne gangen. Om det blir som første gangen eller om det blir en helt annen versjon av det jeg opplevde. Fødte 2 uker før termin med gutten. Men håper jo at det samme skjer nå også bare at nå er det jente da. Redd for å gå overtid. :)

Back
Topp