Hikking

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Har du begynt å kjenne at babyen hikker? De siste ukene har jeg kjent svake rytmiske dunk som varer en stund:)

I tillegg kjenner jeg at den lille "vibrerer"/"rister" iblant. Jeg ser at noen mener at det skyldes at den tisser, mens andre forklarer det med ukontrollerte bevegelser:)

Her er og hikkingen akkurat blitt vanlig :) Husker storebror hikket helt voldsomt mye, og legen sa at det var kjempebra, for da fikk han sterke lunger :) Ikke kjent tissingsristingen enda, men husker den og fra forrige gang :D Gøy, gøy!

prinsessen min hikker mange ganger om dagen. det er lett å kjenne igjen :-) Hun har gjort det siste ukene. hvorfor de hikker vet jeg ikke, men jeg har hørt at det trener lungene..

Har ikke kjent det enda, men storesøster hikket masse mot slutten!

Hvordan kjenner man at babyen hikker?
Du kjenner rytmiske bevegelser. Akkurat som at babyen sparker i takt med noe. Se for deg hvordan det hadde kjentes ut på utsiden dersom du lå inne i en ballong fylt med vann og hikket ;)

Jeg kjente mye hikking med storesøster, men med lillebror har jeg ikke kjent noe enda

Her er det ikke mye hikking enda, men med storbror var det ekstremt :-P hele jeg ristet når han fikk hikke anfallene sine :-P

Ja har kjent litt hikking [emoji5] veldig morsomt!

Kjenner det ikke, men fikk se at lille hikket på ultralyd tidligere denne uken :)

Back
Topp