Hikking

samaha27

Elsker forumet
Etter at legen ble usikker på hvordan frøkna ligger i magen i går så har jeg svaret nå tror jeg:)Nå har hu hikken å da kjenner jeg en rytmisk humping v rompa mi samtidig som nedre del av magen humper også..Da har hu nok synket godt ned i bekkenet så d var derfor han ikke kjente hodet i går;)Kan ikke sitte orntlig på rumpa nå pga hikkingen:)

Ja det hadde nok jeg også valgt å tro da :) merker også mer greier som skjer nede ved rompa. Å min ligger nå hverfall den veien :P

Her kjenner jeg hikkingen under ribbeina så denne lille luringen har nok satt seg fint i seteleie!! Håper han snur seg med hodet ned snart ;)

Her kjenner jeg hikkingen under ribbeina så denne lille luringen har nok satt seg fint i seteleie!! Håper han snur seg med hodet ned snart ;)
Jeg fikk beskjed om at min var (nesten) festet i hodeleie, men kjenner fortsatt hikkinga mest under ribbeina. Håper at det bare er så sterk hikke at hele den lille kroppen hopper (stakkars liten :) ) heller enn at han har snudd seg igjen...

Kan ikke sitte orntlig på rumpa nå pga hikkingen:)
Å prøve å tisse på do mens småen hikker på blæra er også en interessant opplevelse :p

Jeg kjenner hikking både oppe og nede jeg. Nå vet jeg at min ligger i hodeleie, men tenker at hikkingen sikkert kan merkes godt i ryggen til baby også, som er derfor grunnen til at jeg kjenner det lenger oppe :) Husker det var slik med nr1 også, at jeg kjente hikking oppe ved ribbeina mine, og jm klarte ikke kjenne hvordan han lå. Jeg ble sendt på ul, som viste at han lå i hodeleie, men jeg fortsatte å kjenne hikking fra navlen og opp :)

Ja det hadde nok jeg også valgt å tro da :) merker også mer greier som skjer nede ved rompa. Å min ligger nå hverfall den veien :p
Jeg tror d for før har hikkingen vært lenger opp..Merker mer der ja:p Ekkelt da man kjenner at hu driver m henda nære der spes om du da sitter på do i d sekundet:);)

Jeg fikk beskjed om at min var (nesten) festet i hodeleie, men kjenner fortsatt hikkinga mest under ribbeina. Håper at det bare er så sterk hikke at hele den lille kroppen hopper (stakkars liten :) ) heller enn at han har snudd seg igjen...

Å prøve å tisse på do mens småen hikker på blæra er også en interessant opplevelse :p
Haha:D Ja d er i hvertfall ekkelt..Spes om d er nr to du sitter på do å skal gjøre;) Kjennes ut som du da skal presse ut to ting der i stedet:p

Jeg kjenner hikking både oppe og nede jeg. Nå vet jeg at min ligger i hodeleie, men tenker at hikkingen sikkert kan merkes godt i ryggen til baby også, som er derfor grunnen til at jeg kjenner det lenger oppe :) Husker det var slik med nr1 også, at jeg kjente hikking oppe ved ribbeina mine, og jm klarte ikke kjenne hvordan han lå. Jeg ble sendt på ul, som viste at han lå i hodeleie, men jeg fortsatte å kjenne hikking fra navlen og opp :)
Hikkingen kjenner jeg både v rumpe og nederst i magen, men ikke andre steder..Skal på ul for å kartlegge helt sikkert hvordan hu ligger i m legen var usikker, men utfra hikkingen hu ha i dag kan jeg ikke skjønne anett enn at hu har lagt seg godt til rette langt ned i bekkenet alt

Jeg tror d for før har hikkingen vært lenger opp..Merker mer der ja:p Ekkelt da man kjenner at hu driver m henda nære der spes om du da sitter på do i d sekundet:);)

Hehe, ja merker mye litt oppforbi navelen også når han hikker. Men er veldig rart når man kjenner han skrur hode nedover. Presser på og er helt med om man er på do å sånt. Å når jeg skal klarte ut og inn av bilen sier han fra at det er litt rare bevegelser eller noe. Hehe :P

Kjenner hikking g over alt og hun har hodet i bekkenet :)

Back
Topp