Hikking

Leneg85

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jenta i magen min hikker en god del, minst en gang om dagen. Er ikke det litt ofte? :P Hvordan er det med deres babyer?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det hikkerunder minst fire-fem ganger hver dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye hikking ja! Det er visst bra! :)

-Fra appen-

Her hikkes det også mye mere enn jeg har merket tidligere...:) har ikke hørt noe om at det ikke er bra...:)

Hehe jeg å har reagert på voldsomt mye hikke. Men da er det visst helt normalt virker det som XD

Snuppa hikker et par tre ganger om dagen. Helt normalt.

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Blir fort to-tre ganger i løpet av dagen, det er en måte for dem å trene pustemusklene så jeg tror det er normalt at det er så ofte :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke alltid jeg legger merke til det faktisk, men minst en, gjerne to ganger pr dag i alle fall. Har aldri hørt at mye hikking skal tyde på noe galt...

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Mye hikking her også, men merket mer til det i forrige svangerskap. Er i hvert fall helt normalt med hikking hver dag :-)

Så bra! :) Når jeg tenker meg om er der nok rundt to-tre ganger daglig her også.
De små kroppene lager mye liv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hikker mye her også ja :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet ikke helt hvordan denne hikkingen skal kjennes ut. Men godt mulig hun gjør det. Kjenner så mye rart i magen at jeg klarer ikke å fastslå hva som er hva.

Snuppa hikker flere ganger om dagen. Det gjorde også førstemann. Er visst bra!
(Sikkert ingen sammenheng, men litt morsomt: Når jeg tuller og fjaser fælt med 5-åringen min, så ler han så mye at han begynner å hikke! Han har gjort det siden han var baby, og mannen min blir noe oppgitt. :P )

Back
Topp