Hikking

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Dere som vet/kjenner hvordan babyen ligger, hvor kan dere kjenne hikkingen til babyen? På ul for 2 uker siden lå hun i seteleie, går å håper og prøver å kjenne etter om hun har skiftet stilling mn finner ikke ut av det... Hikkingen kjennes ihvertfall nede mellom navlen min og buksekanten, gjerne på vei nedover da? Hikkingen kjennes vel der magen/ryggen er?

Han her ligger med hodet ned og jeg kjenner hikking mest på venstre side litt nedenfor navelen :)

Han her ligger med hodet ned og jeg kjenner hikking mest på venstre side litt nedenfor navelen :)

Gjør du? :) kanskje hun har snudd seg da :) sist hadde hun bena over hodet så kjente spark oppover, så vanskelig da å vite iforhold til hvor hun sparker mtp hvordan hun ligger...

Her ligger hun med hodet ned og jeg kjenner ofte hikking rett ned eller nederst på venstre eller høyre side av magen ;)

Vet ikke hvordan vesla ligger. Men kjenner hikkingen langt ned, så tror hun kanskje har snudd seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner hikking langt nede i bekkenet og hun ligger med hodet ned :)

jeg og kjenner hikking helt nederst i magen. men ungen min snur seg masse rundt hele tiden, så aner ikke hvordan han ligger i heletatt, å aldri skjønt hvem vei han ligger :P men kjenner spark og slag i hele magen

Hvordan vet dere at babyen hikker? Her kan jeg ikke si å ha klart å kjenne det. Vet jo at de som regel gjør det en del som pusteøvelser, men føler meg ikke sikker på å ha kjent det.

Hvordan vet dere at babyen hikker? Her kan jeg ikke si å ha klart å kjenne det. Vet jo at de som regel gjør det en del som pusteøvelser, men føler meg ikke sikker på å ha kjent det.
Hikkingen føles som små "rytmiske" dunk. Her kommer de lett når jeg har spist/drukket. Blir mere tydelige til lenger ut i svangerskapet man kommer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp