Hikking

Poteten

Glad i forumet
Er det flere enn meg som ikke kjenner noe hikking fra magen? Blir nesten bekymret for det, er ikke det et sunnhetstegn og bra for lungene ti de små? Er 32+4..

Jeg har heller ikke kjent hikking denne gangen! Sist gang følte jeg det "hele tiden", så jeg trodde kanskje det var noe galt.. Men har snakket med flere som har gått gjennom graviditeter før som aldri har kjent hikking i det hele tatt, uten at det har vært noe galt :) Så det har nok ikke noe å si.. Men jeg håper ho begynner å hikke litt snart, for jeg syns det er litt koselig jeg ;)

Godt å høre at det ikke bare er meg da :) håper han begynner snart, forrige mi er prematur og hadde store problemer med lungene, så håper han her har bedre lunger om han skulle finne på å komme tidlig :)

Jeg kjente også masse hikking med forrige mann men har ikke kjent noe hittil denne gangen. Er 32 uker.

Kjente det først idag, har bare ikke tenkt over hvordan det føles, før idag:) koselig :)

Hvordan kjennes det ut?

Hvordan kjennes det ut?

Kjennes som et lite spark synes jeg, men det kommer samme sted hver gang i en jevn takt :)

Har kun kjent det noen få ganger denne gangen, tror kanskje jeg kjente det mer sist jeg også.

Tror ikke jeg kjenner noe hikking, men er ikke helt sikker. Er 31+5 idag. Så lenge jeg kjenner liv flere ganger om dagen er jeg fornøyd:)

Her hikker bebisen opp til flere ganger daglig! :-) kan det ikke ha noe med hvor morkaka ligger til dere som ikke kjenner?

Kjente ofte hikking med førstemann, men ikke nå... kanskje det kommer senere ;-)

Back
Topp