Hikking

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Når lille har hikke hva gjør dere?
Ammer?
Gir oppkokt vann?
Lar d gå over av seg selv?

Her har lille ofte hikke, men ender bare med VM i gulping når jeg ammer for å stoppe d. Er jo alltid etter mat når han er mett etter en rap eller slikt han begynner å hikke...

Dakar liten....

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Lar ho hikke ferdig :)
Evt gir ho tutten hvis ho vil ha :)

Jente 27.07.13 <3

Prøv med litt sukkervann om du synes det plager han veldig.

Jeg lar han få hikke seg ferdig av seg selv.

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Lar de hikke ferdig. Det hjelper ofte å ta de opp på brystet (gulpestilling),da roer de seg og hikken går over fortere! Mine har en tendens til å kave seg opp,og da blir hikkingen mer intens og,og varer lengre..! HS spurte meg om de hadde hikket mye i magen,var visst vanlig at babyer som hikker i magen,hikker utenfor magen også ;) litt artig det da hvis det stemmer! Stemmer på mine gutter :)

To skjønne gutter 26.06

Pleier gi henne pupp.. Noen ganger stopper hun å hikke når man holder henne tett inntil seg... Eventuelt ha et godt teppe rundt henne. Hun hikket mye i magen også.. Så stemmer sikkert det Allea;)

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Hermine liker ikke å hikke, og blir ofte veldig urolig. Blir det for ille får hun pupp, da går det vanligvis fort over. Hvis hun er relativt rolig, så lar jeg henne bare hikke ferdig.

Jeg lar henne bare hikke, det virker ikke som om det plager henne veldig.

Jeg lar henne bare hikke, det virker ikke som om det plager henne veldig.
Samme her. Han hikker ikke lenge av gangen heller :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Markus hikket endel i magen, syns han hikker masse nå også. Han blir som regel veldig rolig/konsentrert når han hikker(mannfolk klarer ikke flere ting av ganga vet dere;);), så hikkestundene hans er 5-10 minutter hvor jeg kan gjøre andre ting:)

Min hikka mye både i magen og nå. Lar ham stort sett hikke ferdig. Ev litt pupp har stoppa det noen ganger. Men tror vi voksne tror det er mer plagsomt enn det er, for han virker nesten helt uberørt av det.

Back
Topp