Hikking

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Noen flere som merker at lille får "raserianfall" etter en hikkerunde? Her virker det som om hun blir kjempe sur når hun har hikket en stund :p å hikke gjør hun 2-4 ganger om dagen..

Ikke sånn her, men jeg får klaustrofobi av at hun hikker. Jeg som gleda meg så fælt til det begynte.

Hehe, jeg vet ikke helt.. men når hun hikker, begynner hun gjerne å sparke ;)

er så mange som snakker om denne hikkinga til mageboerne og hvor merkelig det kjennes ut..har her ikke merket noe til hikking fra den lille...så jeg vet om hvertfall :-p bør man merke det nå? Er 30 uker... Hvordan kjennes det ut?

er så mange som snakker om denne hikkinga til mageboerne og hvor merkelig det kjennes ut..har her ikke merket noe til hikking fra den lille...så jeg vet om hvertfall :p bør man merke det nå? Er 30 uker... Hvordan kjennes det ut?
kjennes ut som små hopp :) Små dunk i magen. Kjenner det ikke så veldig godt.

Lille hikker av og til.. Da er det små dunk/hopping i magen, og du vet at det er det når det er samme tidsintervall mellom dem.. Ca hver 7 sekund :)

er så mange som snakker om denne hikkinga til mageboerne og hvor merkelig det kjennes ut..har her ikke merket noe til hikking fra den lille...så jeg vet om hvertfall :-p bør man merke det nå? Er 30 uker... Hvordan kjennes det ut?
Kan også kjennes ut som en litt kraftig en sakte puls :p første gangen jeg kjente det så lå hun ganske langt nede, som hun bestandig gjør, så jeg kjente det faktisk i rumpa/tarmen på en måte, DET var merkelig! :p

Kjente hikking for første gang når vi spiste middag i dag, moro!

Mini her har hatt hikke en gang og da ble han veldig urolig samtidig...syns sikkert det var ubehagelig :)

Fryktelig merkelig følelse...litt ekkelt også ettersom han lå med ene foten (eller no) på blæra mi :P

Lille hikker av og til.. Da er det små dunk/hopping i magen, og du vet at det er det når det er samme tidsintervall mellom dem.. Ca hver 7 sekund :)

da tror jeg ikke jeg har kjent hikking enda :-) men det kommer kanskje... :-)

Back
Topp