hikking og leie

~FrkNovember~

Gift med forumet
Hvor kjenner du det når babyen hikker, og hvilket leie ligger babyen?

Her ligger h*n med hodet ned og jeg kjenner det best i nedre del av magen min når det hikkes [:D][:)]

min ligger med hode ned, så merker slike små hikk nede ved tissen [8D] ( er ikke helt der men, jah dere skjønner)

Jeg er ganske sikker på at hun ligger med hodet ned, for det kjennes ut som om det er dåsa mi som hikker nesten[8D], så bare lurte på hvordan dere andre kjenner det.. Da har jeg sikkert rett i mine antakelser[:D]

ORIGINAL: ~FrkNovember~

Jeg er ganske sikker på at hun ligger med hodet ned, for det kjennes ut som om det er dåsa mi som hikker nesten[8D], så bare lurte på hvordan dere andre kjenner det.. Da har jeg sikkert rett i mine antakelser[:D]

Kjenner det akkurat på samme måte. Så han har hodet på rett sted[;)]

ORIGINAL: Dewshine

min ligger med hode ned, så merker slike små hikk nede ved tissen [8D] ( er ikke helt der men, jah dere skjønner)

sign

Hakke peiling på hvordan han ligger, men han hikker ganske så ofte og da kjenner jeg det langt nede på venstre siden av magen [:D][:D]

når man snakker om hikking ja.min hikker nå faktiskt[:D] han ligger me hpdet ned å ryggen i høgre siden.kjenner det nede me musen mesten når han hikker ja[:)] hehe

ORIGINAL: Lizzandra

Her ligger h*n med hodet ned og jeg kjenner det best i nedre del av magen min når det hikkes [:D][:)]

samme her[;)]

min ligger på høyre side og med hodet ned. Kjenner det godt på høyre side når babyen hikker (der hvor ryggen til babyen ligger)... taktfaste "hopp" hvert 2., 3. 4 sekund.

Min hikker nesten 1 gang om dagen.....

Mini ligger med hodet ned så jeg kjenner hikkingen rett over skambeinet mitt.
Hikker ofte flere ganger om dagen

her ligge hu i hodeleie, men nå e hu så store (eller eg så liten?) at eg kjenne d i HEILE magen[:)] men kjenne d aller best langt nede i bekkenet.

vet at han skal hikke og at det er helt normalt.Men for så vondt av han når han hikker stakkar,sikkert fordi jeg synnest at det er så ubehagelig selv å ha hikke[:)][:)][:)]

ORIGINAL: lukky

vet at han skal hikke og at det er helt normalt.Men for så vondt av han når han hikker stakkar,sikkert fordi jeg synnest at det er så ubehagelig selv å ha hikke[:)][:)][:)]

Jeg hater å hikke selv, men de sier at hikking hos babyen trener musklene i buken. Og du vil se når han kommer ut og hikker så vil det ikke plage ham det minste. Så det gjør sikkert ikke det når han er i magen din heller [:)]

Jeg vet ikke hvordan babyen min ligger, mest sannsynlig med hodet ned. Og her hikker dåsa mi iallefall. I tillegg så kan jeg kjenne det oppover siden dersom h*n ligger lent mot en side.

ligger med hode godt ned så det er nederste delen av babyvoma som rister [:D]

hmm kjenner jeg blir litt forvirret jeg nå...for vesla ligger i seteleie og har gjort det de siste mnd og jeg kjenner hikking nederst i magen?
leser her at de som har babyen med hodet ned også kjenner det nede?[8|][8|][8|][8|]

Mi ligger i hodeleie, mewd kroppen til venstre og bena under ribbena på høyre side. Ho hikker flere ganger om dagen og det kjennes helt der nede, og også av og til på venstre side!

Back
Topp