Hikking i magen

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Hvordan kjennes det ut egentlig? :D

Hvordan kjennes det ut egentlig? :D
Forrige hikket endel i magen, men det var vel godt ut i tredje trimester om jeg ikke husker feil. Da så jeg at magen hoppet i takt :hilarious: Ble litt som spark, men i stedet for at jeg kjente det på en spesifikk plass, så var det i hele magen. Vanskelig å forklare :bag:

Forrige hikket endel i magen, men det var vel godt ut i tredje trimester om jeg ikke husker feil. Da så jeg at magen hoppet i takt :hilarious: Ble litt som spark, men i stedet for at jeg kjente det på en spesifikk plass, så var det i hele magen. Vanskelig å forklare :bag:
Jeg har kjent en spesiell type bevegelse nå en stund. Kjennes ut som han sparker på 3 steder nesten samtidig (rett i nærheten av hverandre), men det kom så ofte og alltid på helt samme sted - så følte det ikke spark likevel.

Jeg har kjent en spesiell type bevegelse nå en stund. Kjennes ut som han sparker på 3 steder nesten samtidig (rett i nærheten av hverandre), men det kom så ofte og alltid på helt samme sted - så følte det ikke spark likevel.
Godt mulig det er hikke, de er jo ikke så store enda, så de vil jo ikke romstere på heeele magen riktig enda - mulig beibis bare "tar borti" litt her og der :D Var veldig rytmiske bevegelser hos meg i alle fall!

Jeg kjenner at han hikker litt i blant. Det blir en sånn liten, taktfast bevegelse som varer en liten stund. Skikkelig søtt ❤️

Godt mulig det er hikke, de er jo ikke så store enda, så de vil jo ikke romstere på heeele magen riktig enda - mulig beibis bare "tar borti" litt her og der :D Var veldig rytmiske bevegelser hos meg i alle fall!
Ja det var veldig rytmisk dette også, og så på akkurat samme sted hver gang da :P fastslår at det var hikke, tror jeg :D

Leamus! Husker det sååå godt hvor plagsomt det var :laughing002
Ja enten hikke eller leamus, men liker å tenke at det var hikke for da er det litt koselig. Leamus er bare irriterende :P

Høres litt ut som hikke ja. Har kjent det mye i tidligere svangerskap, men ikke enda i dette :-) Var det rytmisk og litt sånn leamus/prikkete eller hva jeg skal si, så er det nok det :-)

Høres litt ut som hikke ja. Har kjent det mye i tidligere svangerskap, men ikke enda i dette :) Var det rytmisk og litt sånn leamus/prikkete eller hva jeg skal si, så er det nok det :)
Jippi, hikke :D kjente ikke det med første så det var litt gøy :)

Herregud, nå kom jeg på hvor mye frøkna her hikka når hun var født. Jeg syns det var så slitsomt å høre på, at hu fikk pupp hver gang. Da slutta hu. Ikke rart hun ble en Michelin baby :hilarious:

Jippi, hikke :D kjente ikke det med første så det var litt gøy :)
Så artig :-) Nyt! Jeg har ikke hatt morkaken foran med de to andre som nå, så er veldig spent på om jeg får kjenne det denne gangen.

Herregud, nå kom jeg på hvor mye frøkna her hikka når hun var født. Jeg syns det var så slitsomt å høre på, at hu fikk pupp hver gang. Da slutta hu. Ikke rart hun ble en Michelin baby :hilarious:
Husker mine også sluttet da de fikk die :-)

Så artig :) Nyt! Jeg har ikke hatt morkaken foran med de to andre som nå, så er veldig spent på om jeg får kjenne det denne gangen.
Syns det er så overraskende med det jeg kjenner denne gangen, for jeg har jo morkaken foran jeg også (samme som sist) men syns jeg kjenner så mye mer foran nå. Skulle nesten tro den hadde flyttet på seg siden OUL. Men han hadde jo ganske tydelige lårbein, og en kraftig biceps, så det kan jo bare hende at han er veldig sterk :)

Syns det er så overraskende med det jeg kjenner denne gangen, for jeg har jo morkaken foran jeg også (samme som sist) men syns jeg kjenner så mye mer foran nå. Skulle nesten tro den hadde flyttet på seg siden OUL. Men han hadde jo ganske tydelige lårbein, og en kraftig biceps, så det kan jo bare hende at han er veldig sterk :)
En ninjagutt :Heartblue Hihi! Har begynt å kjenne noen ganske kraftige spark jeg også, tross morkake foran. Men de føltes senere kraftige enn de andre.

En ninjagutt :Heartblue Hihi! Har begynt å kjenne noen ganske kraftige spark jeg også, tross morkake foran. Men de føltes senere kraftige enn de andre.
Ja det vil jeg nok tro de gjorde. Nå skal det jo sparkes gjennom både morkake OG magefett osv :P

Ja det vil jeg nok tro de gjorde. Nå skal det jo sparkes gjennom både morkake OG magefett osv :p
Ja, her har det dessverre blitt mer fett imellom for hvert svangerskap. Håper virkelig jeg klare å jobbe meg til en mer levelig vekt etter dette, for nå skal jeg gi meg med produksjon av mennesker etter denne jenta :Heartpink

Ja, her har det dessverre blitt mer fett imellom for hvert svangerskap. Håper virkelig jeg klare å jobbe meg til en mer levelig vekt etter dette, for nå skal jeg gi meg med produksjon av mennesker etter denne jenta :Heartpink
Vi får ha sånn kostholds- og treningstråd etterhvert :)

Back
Topp