Hikking - Hva kjenner man?

Jeg vet ikke helt om jeg har skjønt hva som er hikking enda... Kan det minne om en puls liksom, som jevne hjerteslag bare raskere?

Tok lang tid før jeg skjønte det og, er i uke 36 nå og først nå er jeg sikker på hva som er hikking.. det kjennes på en måte ut som puls hos meg hvertfall. Tempoet er litt som om jeg skulle hikket selv, kanskje litt raskere..men akkurat det er sikkert individuelt da, hvor "fort" de hikker :happy:

Hos meg kjenner jeg de dunkene på forskjellige steder hver gang, og vet jeg har en som turner mye rundt inni der. Men hadde kanskje håpet han har lagt seg litt til rette for fødsel snart så derfor jeg synes det var rart med dunkene både opp mot ribbeinet, ut til siden både høyre og venstre OG ned mot "utgangen" :nailbiting:

Jeg kjenner det helt nede i bekkenet mitt når han hikker. Men der ligger rompa hans. Hehe.

Kjenner det godt nå når han hikker (35+4), var mer usikker hva som var hikking før. Er som litt kraftig puls på en måte. Merker det nedi bekkenet der hode ligger og på den siden han ligger med ryggen.

Min ligger med hodet ned og ryggen mot min høyre side, og kjenner/ser best rytmiske pulsslag på høyre side, men kan også kjenne de mot midten av magen og høyt opp. [emoji4]

Jeg syns dunkene flytter på seg hele tiden :p Ligger jeg på rygg så kan jeg kjenne det hovedsakelig bak i rompa, føles ganske rart :p ligger jeg på siden kjenner jeg det i lysken. Vet ikke om baby fortsatt flytter seg rundt eller om det bare er stillingen min som gjør det, men uansett så er det en gøy følelse [emoji16]

Min ligger med rumpa ned og hode opp på ene sida. Kjenner hikking veldig godt helt oppe under brystet på den sida han ligger med hodet.

Back
Topp