Hikkhikkhikk!!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Har en frøken hikkup i magen.. Slitsomt:p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe! Her også! Kjempeaktiv på hikkingen ;-)

Her også! Har lest at de ikke plages av det, men ei venninne kunne fortelle at hikkingen ble fulgt opp med mer og mer spark til hikken stoppet, og at nå når babyen er født så blir hun bare sintere og sintere jo lenger hun hikker :S

Men mest morsomt er det når hikkingen synes gjennom t skjorta og en av kollegaene får stirra på den hoppende magen :D

Mye hikking her også :p tror hun blir litt frustrert etter en stund for da kjennes det ut som et helt sirkus innk der :p

Mye hikking her og. Mye aktivitet samtidig. Det sparkes og trykkes i alle retninger. :-P

Endel hikking her også! Mest irriterende for meg, da hun kommer borti så mye når hun hikker som skaper ubehag...

Med eldstemann så husker jeg at han hikket mye, og fortsatte med det etter han ble født... Men pleide da å amme han litt så forsvant det!!!

hihi! Hikkes her også.

Men det er visst en viktig del av utviklingen av pusterør/hals/lunger mener jeg å ha lest.

Synes nesten det er litt irriterende med hikkingen etter at hun har festet seg. Ma'en synes det er løye å ta på magen da med at han kjenner det så godt, men det blir litt i det meste laget for meg. Vanskelig å sove når hele magen rister sånn :P

Back
Topp