Hikker du under svangerskapet?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, har jeg hikket hver dag. Bare noen få ganger hver gang, men flere ganger hver dag. Bruker ellers aldri å hikke! Noen flere som har dette symptomet?

Jeg hikker flere ganger om dagen..! Men jeg hikker også bare 1-3 ganger hver gang:) Jeg spyr ikke, så min teori er at det henger sammen med at tarmene osv. flyttes litt på..

Jeg hikker flere ganger hver dag. 2-3 etterhverandre bare, men skjer hvertfall 7-8 ganger om dagen :) vært sånn fra jeg fant ut at jeg var gravid :)

Så bra vi er flere, har ikke klart å finne så mye info om det.:) Jeg har også kraftig svangerskapskvalme, men vet ikke om dette har sammenheng? Fikk ikke det før i uke 6, mens hikkingen kom rundt da jeg fant ut at jeg var gravid. Er dere andre kvalme?

Så bra vi er flere, har ikke klart å finne så mye info om det.:) Jeg har også kraftig svangerskapskvalme, men vet ikke om dette har sammenheng? Fikk ikke det før i uke 6, mens hikkingen kom rundt da jeg fant ut at jeg var gravid. Er dere andre kvalme?
Jeg er ikke kvalm men hikker allikevel ;)
Med førstemann var jeg ekstrem kvalm men hikket ikke :)

Jeg er konstant kvalm, men hikker ikke

Mye kvalm men ingen hikke.

Jeg har ikke hikket.. kan få sånn halveigs hikke/skulle vært rap hvis jeg spiser litt fort da. :P

Ingen unormal hikking her nei.

Back
Topp