Hikker babyen?

Lillehvitveis

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
I dag tidlig kjente jeg det jeg tror var små hikk fra mageboeren!
Det føltes nesten som små luftbobler som sprakk med noen sekunders mellomrom. Det varte i ca. 5 minutter. Det var på samme plass hele tiden, til venstre for navlen.
Hva tror dere? Er det babyen som hikker? :)

Ja :) min hikker akuratt nå og kjenner små rytmiske dunk :)

Ikke merket noen hikking enda denne gangen :)

Her hikker hun masse :p kan ikke huske jeg merka det så godt med første :)

Ja det er ganske så sikkert hikking :) Min hikker veldig ofte ! Hehe, veldig gøy :p

Hikker her også, men kjente det faktisk en uke senere enn med storesøster :) Har hittill kjent ting tidligere

Har kjent hikking kun en gang foreløpig, og skjønte det måtte være det, da det var en sånn rytmisk dunking som varte mellom 5-10 dunk :D Moro å kjenne :Heartred

Jeg kjenner små dunk med 1-2 sekunders mellomrom.. kan det være hikking? Relativt jevn rytme.. Litt kort tid imellom til å være hikke tenker jeg da, haha :)

Dere som kjenner hikking, hvilke uke er dere i? Kjente det med på min forrige svangerskap, men det er veldig lenge siden så husker ikke hvilke uke det var tydelig. Nå er jeg i uke 28+3 og ikke kjent noe hikking enda

Dere som kjenner hikking, hvilke uke er dere i? Kjente det med på min forrige svangerskap, men det er veldig lenge siden så husker ikke hvilke uke det var tydelig. Nå er jeg i uke 28+3 og ikke kjent noe hikking enda
Jeg er 29+5, og kjente det første gang i går. :-)

Jeg er 27+6 og har kjent hikking nesten daglig i mange uker nå. Første gang jeg er gravid. :)

Har ikke kjent det enda, men kjente det heller ikke på nr 2. Mulig det har noe med plassering av morkaken( den er på framveggen)... eventuelt så er jeg for distre til å få det med meg... føler det også er en klar mulighet

Hikker 2-3 ganger for dag her :p

Kjente hikke ganske tidlig. Var ikke lenge etter at jeg begynte å kjenne tydelige bevegelser. Kjenner det nå med jevne mellomrom, og mest morsomt å bruke det som en pekepinn på hvor hodet ligger ;) Mindre morsomt er det at det virker som om mini hater å hikke, for mens han hikker går han helt bananas med armer og bein, og vrir og vender på seg som om han prøver å bryte seg ut av magen :P

Jeg har kjent hikking daglig siden ca uke 20-22. Nå er jeg 29+4 og han hikker ofte flere ganger om dagen :)

Back
Topp