Hikker babyen?

jhygtfrdew

Gift med forumet
Husker sist graviditet, da hikka han mye. Denne gangen har jeg ikke kjent hikking i det hele tatt.
Hvordan er det med deres bebiser?

Kjente hikkingen for første gang her om dagen. Er 33 uker, og kjente det myyye tidligere første gang.

Har ikke kjent det nei.. er 33 uker idag..

Nei, har ikke kjent det i det hele tatt faktisk.
Sist kjente jeg det MASSE Å veldig tidlig. er 31 uker i dag.

Har ikke tenkt over det før de siste ukene,men det hender magen får leamus, og det er vel hikking?
Men husker det holdt meg våken sist,for han begynte alltid å hikke når jeg la meg. Ikke sparking,men regelmessige dult.
Nå kjenner jeg det mye svakere.

Han hikker som regel et par ganger om dagen her. Er litt over 31 uker.

Her har hun hikket i en god stund, husker ikke hvor langt jeg var på vei første gangen jeg kjente det. Sambo har faktisk også kjent når hun hikker :p

Ja hun hikker nesten hver dag, men kjenner det ikke så godt enda, blir nok kraftigere etterhvert:) er 30+2

Her kjente jeg hikking før sparking (hvertfall før jeg skjønte hva som faktisk var spark). Begynte rundt uke 19-20 og han hikker mange ganger om dagen, hele magen "hikker". Ligger jeg våken i senga en stund, går vi lett gjennom flere runder med hikking før jeg sovner/står opp. Skulle tro det var slitsomt å hikke så mye. Etter det jeg har lest kommer vi hvertfall til å få en gutt med veeeeldig sterke lunger...

Har kjent hikking i ei ukes tid :)

Litt varierende ser jeg. Husker ikke når han begynnte å hikke sist, men mener det var tidlig.
Jaja, det blir vel etterhvert.

Jeg og kjente mye hikking sist svangerskap, men denne gangen har babyen bare hatt hikka 2 ganger som jeg har fått m meg. men d er jeg bare glad for , for d pleier å komme når jeg skal sove XD hehe :P

Min lille hikker ofte. I går kveld når vi la oss fikk min mann kjenne. Han la hodet oppå magen, og lo hver gang han hikket.. Han holdt på i sikkert 20 minutt. Kooooselig :)

Husker sist graviditet, da hikka han mye. Denne gangen har jeg ikke kjent hikking i det hele tatt.
Hvordan er det med deres bebiser?

Ja, han har hikket siden uke 23, om jeg ikke husker helt feil... Nå er det opptil flere ganger til dagen, og det er ganske plagsomt, siden han er så stor nå :P

Min har begynt å hikke litt nå, uke 30. Forrige begynte tidlig og hikka masse hele tiden :)

Back
Topp