Hikke

Smurfine

Flørter med forumet
Hvordan kjenner jeg at babyen hikker?
Igår var det noen jevnlige bevegelser som var litt plagsomme. Murringer på en måte.
Føltes ut som om det var litt stress der nede....
Kan det ha vært hikke?

hei [:D]
lurer også på det samme.for det jeg kjenner er ikke spark. er svake men gjevne bevegelser...
hmm... kjempe gøy dette her.

Når babyen min har hikke kjennes det ikke ut som murringer i det hele tatt. Det er mer som rytmiske små dunk, sånn ca hvert 10 sekund eller noe. 

Tror det er litt tidlig å kjenne hikke i uke 23.

signerer denne jeg....[:D]

ORIGINAL: kjersti:)

jeg har det som regelmessige små ja, kanskje pulsslag[8|] 

Sånn kjennes det ut her også. Hvis det er hikke da. Jeg ser det ikke på utsiden av magen, kjenner det bare inni på en måte. Syns ikke det er så ubehagelig.

ORIGINAL: Labben

Når er det vanlig å kjenne hikking da? Når kan jeg forvente det liksom?

Da jeg var hos legen på kontroll i går, sa hun at jeg ville kunne kjenne babyen hikke om noen uker og at det var en rar opplevelse [:D]

ORIGINAL: Jas

Når er det vanlig å kjenne hikking da? Når kan jeg forvente det liksom?

Det er ikke murringer, langt derifra. Det vil kjennes som Små dunk. Som om noen banker på inni der [:D].. Min hikker hver dag nesten.. [8D]

Jeg har kjent "mini" hikke flere ganger i iallefall et par uker, så jeg er nok ikke enig i at det er tidlig i uke 23.

sjøl trodde eg at eg kjente pulsslag litt lenger der nede, tenkte jo at det er jo mye som skjer der nede. Begynte å bli litt sur da jeg aldri kjente at hu hikket, men plutselig gikk det opp for meg at det er jo faktisk det jeg kjenner. Synes det er kjempemoro.

Back
Topp