Hikke

Lavt Venstre side og ned/inn mot underlivet. Baby ligger med hodet ned og ryggen sin langs min venstre side. Hikker 2-3 ganger hver dag, litt irriterende faktisk :playful:

Hodet er festet og hun ligger med ryggen langs min høyre side. Kjenner hikke enten langt nede i overgangen torso/lår, eller ca. midt på magen.

Stort sett i lysken/underlivet, men i dag under ctg kjente jeg det sånn på siden/midt på magen. Merkelig. Men hode ligger uansett ned.

Ligger med hode ned nå. Kjenner hikken i nedre del av magen, skifter fra høyre og venstre side.:cool:

Lavt Venstre side og ned/inn mot underlivet. Baby ligger med hodet ned og ryggen sin langs min venstre side. Hikker 2-3 ganger hver dag, litt irriterende faktisk :playful:
Ja samme her. Hikker hele tiden her føles det ut som! Var gøy i starten, men nå er det nesten litt for mye av det gode!

Min ligger nøyaktig likt!
Og enig i at hikking er irriterende, er litt som å ha det selv:p

Hodet ned, og ryggen langs venstre side, tror jeg da. Han hikker ofte, gjerne 3-4 ganger pr dag. Veldig irriterende følelse o_O:smiley-bounce012

Hos meg er hodet festet og ryggen ligger mot høyre side. Kjenner hulkingen helt oppe ved ribbeina og noe på høyre side av navlen..

Hodet ned og ryggen mot venstre side. Kjenner hikkingen mest der rumpa er, over navlen litt mot venstre. Men kjenner det også i lysken/trusekanten. I likhet med flere her syns jeg hikkingen er veldig irriterende. Pustebevegelsene derimot syns jeg er koselig, for det rister liksom ikke så mye. Trodde det var baby som lå og vugga, men ble fortalt på ultralyd at det er pusteøvelse:joyful:

Back
Topp