Hikke

Oisann!

Flørter med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
I dag våkna jeg til at lille drev å hikka i magen. Har vært stille noen timer nå mens jeg har vært på farta, men når jeg fikk satt meg ned igjen, hikker hun igjen og romsterer for fullt inni der :love017 Er så godt å bare sitte med en hånd på magen og kjenne etter :Heartpink
Noen flere som kjenner hikke enda?

Hun gjør det ofte, hehe

Har ikke kjent hikke med denne enda og håper egentlig det holder seg slik en stund til. Forrige hikket gjerne flere ganger for dag hver dag, og må si jeg ikke synes det var den mest behagelige følelsen av en eller annen grunn :bag:

Har ikke kjent hikke med denne enda og håper egentlig det holder seg slik en stund til. Forrige hikket gjerne flere ganger for dag hver dag, og må si jeg ikke synes det var den mest behagelige følelsen av en eller annen grunn :bag:
Si meg om det! Min lille er så lavt at hvis hun sparker eller hikker er det veldig ubehagelig men ikke så mye jeg kan gjøre med det. :bag: Guttene var altid mye høyere men hun er litt annerledes :happy:

Kjenner massevis av bevegelse, men ikke noe hikke ennå. De forrige hikket kjempemye, men tror ikke jeg merket så mye til det før et par mnd før termin

Tidlig, kanskje uke 18 men var usikker. :)

21+6, ingen hikke enda. Men forrige baby hikket ofte. Hadde eksamen høygravid, og da hikket han nesten hele eksamen. Husker det veldig godt, for magen dunket borti pulten :hilarious:

23+2. Tror ikke jeg har kjent noe til hikke ennå. Merker mye bevegelse, så mulig jeg ikke helt klarer å skille, med føles mest som spark eller at babyen snur seg :)

22+2 og ikke merket noe hikke enda.. Kan kjenne litt bevegelser og spark, men fortsatt ganske svakt.. Men blir sterkere og sterkere :)

23+0 i dag, med forranliggende morkake. Første gang jeg kjente at han hikker. Herregud så artig. Fikk dwn på video også, daat jeg prøvd å å se om det vises på utsiden når han beveger seg, og der komm hikkene :joyful: første gangs så det skal ikke til mye for å bli kjempe glad :Heartblue

Back
Topp