Hikke

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
altså, har følt hikke fra babyen lenge nå, men nå føler jeg faktisk at jeg kan kjenne hikke helt nedi vagina lissom ☺️ Noen flere?

Jeg kjenner det både i magen og underlivet. Lemus-aktig følelse.

Føler hun hikker i hele magen, men kjenner det nok ikke helt nedi der altså [emoji23]

Jeg kjenner at hun hikker i underlivet, men nå ligger jo hun med hodet ned og da så kanskje ikke så rart [emoji28]

Jeg kjenner det på siden av magen, jeg. Et par ganger har det vært rett over hoftebeinet (på samme side). Akkurat det var litt ekkelt. Kjentes nesten ut som han var borti selve hoftebeinet.

Jepp, men det ligger ikkje heilt ned i vagina. Verste er når han/ho tar spenntak og presser hodet nedi der.. hikkinga er jo bare koselig i forhold!

Jeg kjenner hikking helt nederst i magen. Klarer ikke sitte framoverlendt når han hikker, da er det rett og slett ganske ubehagelig [emoji85]

Kjenner hikking i hele magen når han får skikkelig hikke, men noen ganger så kjennes det godt nede mot skambeient ja. Litt ekkelt egentlig :P

Føler hun hikker i hele magen, men kjenner det nok ikke helt nedi der altså [emoji23]
Jeg og har det sånn. Hikker overalt men ikke der nede :p men tror ikke hun ligger fast enda uansett. Kjenner støtt at hun «går i ring» inni der:p

Tror det er hikke jeg kjenner når det føles ut som leamus på siden nederst i magen :)

Jepp! Kjenner masse hikking i hele magen og nedi der flere ganger til dagen. Veldig merkelig følelse.

Jeg kjenner og hikking i store deler i magen, men mest langt nede i magen, og så på høyre side.
Jordmor sa sist gang i juli at hun lå med hode ned, men så har jeg lurt på om hun har snudd seg, siden jeg kjenner spark litt her og der, og hikking på høyre side...:wideyed:

Her hikkes det til stadighet, hadde ctg måling som måtte avbrytes pga hikkingen hennes. Hørtes ut som rytmisk bjeffing. Her ligger hun langt ned og hilkingen kjennes langt nedi hufsa og rumpa.

Back
Topp