Hikke

martesofie

Glad i forumet
Er det flere som opplever at lille i magen blir irritert på hikken? Hver gang det er hikke blir det et voldsomt styr og leven inni der! Og så roer det seg når hikken gir seg ☺️ Størstebror var lik og også etter at han kom ut av magen ble han mektig irritert på den irriterende hikken :p Virker som om det er en liten med litt temperament som skjuler seg i magehulen!

Sånn var frøkna her også. Gikk ikke lange tida fra første hikk til jeg følte hun ommøblerte hele magen! Nå som hun er kommet ut hikker hun akkurat like mye og får ei skikkelig sinnarynke i panna mens det står på:hilarious:

Åå, stakkars små! Så søte! [emoji173]️ Jenta mi i magen hikker mye og lenge! Men har ikke tenkt over om hun kanskje blir irritert av det. Må prøve å følge litt med på det! Hihi

Sånn var frøkna her også. Gikk ikke lange tida fra første hikk til jeg følte hun ommøblerte hele magen! Nå som hun er kommet ut hikker hun akkurat like mye og får ei skikkelig sinnarynke i panna mens det står på:hilarious:

Hihi! Huff :p Får vondt i meg av dem da, for hele kroppen deres hopper jo av denne hikken! Ikke rart de blir frustrerte ❤️

Åå, stakkars små! Så søte! [emoji173]️ Jenta mi i magen hikker mye og lenge! Men har ikke tenkt over om hun kanskje blir irritert av det. Må prøve å følge litt med på det! Hihi

Hehe! Ja, du får kjenne litt ekstra etter neste gang :p Ingen tvil om at mageboern her blir irritert hvertfall ❤️

I blant virker det som han blir driiitlei den hikken. Men ikke direkte sint. [emoji14]

I blant virker det som han blir driiitlei den hikken. Men ikke direkte sint. [emoji14]

Nei, det er nok bare at de blir litt frustrerte :p Og jeg forstår de godt!

Nei, det er nok bare at de blir litt frustrerte [emoji14] Og jeg forstår de godt!
Ja, jeg og. Her er det mest hvis han har hikket leeeenge, så begynner han å vri seg litt merker jeg [emoji14]

Ja, jeg og. Her er det mest hvis han har hikket leeeenge, så begynner han å vri seg litt merker jeg [emoji14]

Her blir det full baluba så snart hikken inntreffer :p Haha! Blir spennende å se hvordan lynne er når h*n kommer ut ;p

Her er det ingen reaksjon på hikken, hun hikker lenge og hele magen rister, men helt rolig mens det holder på ;)

Back
Topp