Hikke?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Flere som har skikkelige hikkebabyer? Og er det noen som vet hvor mye og hvor lenge det er vanlig at de hikker? Mageboeren her hikker 4-6 ganger i døgnet, og gjerne i 10-12 minutter i slengen. Minst to av hikkerundene er på natt og da våkner jeg av det. Begynner egentlig å bli litt irriterende, selv om det jo såklart er greit å kjenne liv inni der også:wacky:

Aner ikke hvordan det skal kjennes når babyen hikker. Kjenner bare armer og bein i aktivitet der inne. Også liker den å dytte rumpa si ut på ene siden av magen. Tror aldri jeg har kjent noe som kan være hikke.

Aner ikke hvordan det skal kjennes når babyen hikker. Kjenner bare armer og bein i aktivitet der inne. Også liker den å dytte rumpa si ut på ene siden av magen. Tror aldri jeg har kjent noe som kan være hikke.
Her er det skikkelig rytmiske hikkebevegelser akkurat som når man har hikke selv, bare at det hikker nedi "utgangen" og hele magen rister av det:hilarious:

Her er det skikkelig rytmiske hikkebevegelser akkurat som når man har hikke selv, bare at det hikker nedi "utgangen" og hele magen rister av det:hilarious:

Bare krafsing med hendene der nede her. Noen ganger føles det som ungen tar svømmetak og prøver å svømme seg ut. Men ingen rytme..

Her hikkes det til den store gullmedaljen hehe. Flere ganger om dagen. Varer ikke lenge da. Og ikke er det irriterende heller. De øver seg jo på å puste:)

Her hikkes det også mye, akkurat som sine to storesøsken gjorde! Det fins ingen fasit og alt er normalt :)

Tja, hun hikker vel et par ganger om dagen. Og det merkes GODT, haha

Får vel bare innstille meg på å være vandrende hoppeslott noen uker til:hilarious:

Her hikkes det 3-5 ganger om dagen og gjerne i opptil 10 min :) samme gjorde sønnnen min så der er de helt like

Her hikkes det lenge og mange ganger daglig. Er til tider litt irriterende, spesielt når man prøver å sove:woot::happy:

Hikker 2-3 ganger til dagen. Både ser og kjenner det utenpå magen. Litt irriterende til tider, men d er jo bare god trening ;) Hikkes nede til venstre, hver gang...

Her hikkes det både ofte og lenge om gangen...typisk når jeg skal legge meg, og det er såpass merkbart at jeg ikle får sove. Koselig ja, men også irriterende til tider....

Jeg synes det er litt morsomt jeg. Også er de så søte når de ligger der etter å ha kommet ut og ser på deg og hikker, hehe

Back
Topp