Hikke

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Jeg er nå gravid i uke 32+2 og jeg leser så mye om hikking i alle disse appene og i bøkene rundt denne tiden i graviditeten. Det står at det er et sunnhetstegn og at du kan kjenne hvilket leie babyen har når det hikker. Men i løpet av denne graviditeten så har jeg ikke kjent hikke en eneste gang. Når jeg leser såå mye om det så tenker jeg at det nesten må være unormalt å ikke kjenne hikke? Noen flere som ikke har kjent noe til den hikken?

Kjente ikke hikke med førstemann. Nummer to hikka i et sett, både i magen og etter at han kom ut. Lillemor i magen hikker av og til bare...

Jeg har ikke kjent noen hikking :-) Forrigemann hikket i ett sett husker jeg.

Kjente ingenting med første, litt med andre, og MYE med denne vesle snuppa :)

Bare én gang har jeg kjent hikke. Og det var da jeg skulle sove, midt på natta begynte det.... Og hele kroppen ristet, så det var ingen tvil :) Ellers har jeg ikke kjent noe til det.

Her ligger mini sånn til at jeg har fått hikkingen hans på film;)
Kjente første gang 25+5.

Kjente mye hikking i forrige sv.skap og ser ut til at lillemann i magen har fått samme "mønster". Hver gang jeg skal sove på natten, starter han... :p

Jeg har ikke kjent noe hikke foreløpig (uke 31). Husker jeg kjente masse hikking med førstemann, men det kan jo ha vært senere i svangerskapet:)

Ligger å kjenner på at han hikker akkurat nå. Andre gang jeg opplever det:-p 29+1

Kjenner gjerne hikke flere ganger om dagen, begynte for et par uker siden. Er 32+2.

Er akurat bekka 32 uker å kjente hikke for første gang for noen dager siden.. tror iallefall d var hikking:p tror ikke du skal bekymre deg så mye. Jeg kjente ingen hikke med første..

Herregud, de siste tre dagene (i dag inkludert) er det nesten konstant hikking :wacky: Veldig bra da, er glad for det! Synes litt synd på henne, virker som om hun blir skikkelig irritert :joyful:

34+3, fortsatt ingen hikke :(

Aldri kjent hikke på noen av de 3:) De to som er ute av magen er iallefall friske og raske:)

Back
Topp