Er førstegangs, så jeg har ikke peiling...men, noen som kan forklare hvordan det føles når den lille har hikke? Av og til lurer jeg på om hun har spasmer eller noe, men det varer ikke lenge

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er førstegangs, så jeg har ikke peiling...men, noen som kan forklare hvordan det føles når den lille har hikke? Av og til lurer jeg på om hun har spasmer eller noe, men det varer ikke lenge![]()
![]()
Hikke varer en liten stund. Og det kommer jevnlig, slik som når vi hikker. Har heller ikke kjent det ennå i dette svangerskapet. De "spasmene" troooor jeg kan være sånne rykninger som du også kan se når de har kommet ut av magen. Plutselig så rister en fot eller arm..nesten som å se en katt riste på bakfoten når den har tråkket i vann![]()
Er førstegangs, så jeg har ikke peiling...men, noen som kan forklare hvordan det føles når den lille har hikke? Av og til lurer jeg på om hun har spasmer eller noe, men det varer ikke lenge![]()
![]()
Av og til kjennes det virkelig ut som om hun ligger og sprellerDisse "spasmene", varer de lenge?
Her sparker lille jenta mi godt fra seg i rykk og napp men av og til er det som hun mer spreller littKan det være det du kjenner også?
Hikke kjennes veldig godt igjen (og synes) etterhvert. Siden det er akkurat som når vi selv hikker så kjenner du det igjen med en gang![]()