Hikke

vekten88

Første møte med forumet
Hei:) Mange som kjenner babyen hikke? Kjenner dere hver dag og flere ganger om dagen, eller bare av og til? Her hikker lillesøster flere ganger om dagen.

Kjenner hikke stort sett hver dag, men forskjellig hvor mange ganger og hvor mye...

Han hikker endel ja! Litt morro når jeg spiser og han hikker etterpå. :P

Men husker at storesøster hikket mye mer, og det fortsatte hun med etter at hun kom ut. :)

Jeg har aldri kjent hikking! tror jeg? Noen som vil forklare hvordan det føles? :)

Jeg har aldri kjent hikking! tror jeg? Noen som vil forklare hvordan det føles? :)

Nå er ikke jeg 100% sikker på om det er hikke jeg kjenner (førstegangs), men hvis det er det, så kjenner jeg av og til jevnlige, forsiktige dunk på samme sted en liten periode nede med skambeinet :) tror han ligger med hodet ned, ettersom det er mest spark oppover over navlen :)

Nå er ikke jeg 100% sikker på om det er hikke jeg kjenner (førstegangs), men hvis det er det, så kjenner jeg av og til jevnlige, forsiktige dunk på samme sted en liten periode nede med skambeinet :) tror han ligger med hodet ned, ettersom det er mest spark oppover over navlen :)
hørres ut som hikke;)

Har bare vært sikker på att det er hikke en gang. Da lå jeg 5-10min med jevne dunk. Følte meg som krokodillen i Peter Pan som hadde svelget ei klokke...

Back
Topp