Hikke!! :)

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Er så rart å kjenne på når babyen min hikker :D skikkelig rar følelse helt innerst i magen

Det mest komiske er at jeg kjenner det mest bak i rumpen nesten. Haha :D og hun hikker MYE

Sent from my iPhone

Har ikke merket at gutten i magen har hikket enda, men hikker mye selv. Er utrolig irriterende. Har aldri hatt sånn før jeg ble gravid.

Han har begynt og sparke mye i ribbena da, noe som kan være ukomfortabelt til tider. Men skal ikke klage for elsker og kjenne liv i magen :) :) <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner masse hikke nede ved skambenet.. Betyr det at han ligger med hodet ned da? Blir han der da eller er d fortsatt god plass t turning?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikke peiling jeg :))
Mest sannsynlig er det vel enda god plass? Men min ligger på tvers, ganske sikkert..

Sent from my iPhone

Hikke hadde jeg glemt, har ikke kjent det enda.. Med guttungen ble jeg smågal av hikken etterhvert :) konstant "leamus" i magen liksom :) når begynte dere å kjenne hikke? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Et par uker siden jeg var sikker på at det var det det var :) nå er det ganske ofte. Synes det blir oftere og oftere :p er 28+5 i dag. Så det starta kanskje i uke 25-26 ellee noe

Sent from my iPhone

Hvordan føles det ut? :D kan det være det jeg kjenner? :P det kjennes neste litt ut som det dunker, som om det er pulsen :P

<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3

Hvordan føles det ut? :D kan det være det jeg kjenner? :P det kjennes neste litt ut som det dunker, som om det er pulsen :P

Ja d er en rytmisk dunking liksom, ganske jevnt.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Som leamus på en måte :p
Rytmiske dunk fra inni magen! Snålt å kjenne :) nå ligger hun å hikker helt nederst i magen. Haha

Sent from my iPhone

Åååå, dat er det hikke :D så kult! Skjønte ingenting om hva det var før jeg så denne posten her :D

Åååå, dat er det hikke :D så kult! Skjønte ingenting om hva det var før jeg så denne posten her :D

Måtte litt googling osv til før jeg var sikkeer ;) hikking er BRA for lungene til babyen, så hikk i vei ;)

Sent from my iPhone

Mini hikket mye når han var i magen, han hikket også en del etter at han var født :p

Back
Topp