Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du seteleie baby? Min ligger i sete, Og eg kjenner ofte hikking helt nederst. :/Når hikken er i nedre region av bekken...
Er det sjanse da for at lille har snudd seg igjen??
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme herHar du seteleie baby? Min ligger i sete, Og eg kjenner ofte hikking helt nederst. :/
Har du seteleie baby? Min ligger i sete, Og eg kjenner ofte hikking helt nederst. :/
Skal du føde i seteleie eller får du ks? Eg må føde naturlig . Gruer meg :-oSamme her
Er det Pga seteleie du blir igangsatt eller av andre grunner?Jepp. Seteleie på fredag ja... Blir igangsatt på tirsdag nå og vil jo jeøst at lille skal legge seg "rett" vei før dem tid men....
Vanlig fødsel sier de... Det jeg gruer til er en evt påtvunget epidural...Skal du føde i seteleie eller får du ks? Eg må føde naturlig . Gruer meg :-o
Blir igangsatt prg av sv.skapsdiabetes.Er det Pga seteleie du blir igangsatt eller av andre grunner?
Skjønner godt du vil den lille skal snu seg. Min lå med hodet ned, men snudde seg til seteleie i uke 37. Og jeg er nå 39+5.. Kjedelig!
Hmm i samme situasjon vi da mtp seteleie. Synd de måtte snu seg rett før termin.. Forsto det sånn at det var ganske uvanlig. håper det går fint å føde i sete..Blir igangsatt prg av sv.skapsdiabetes.
Hadde ogaå hodeleie for 2 uker siden og tilbake i sete nå da... Baff!
Jg har en med hodet festet og har hikking nede... hm?
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Jeg skal ta ks, og det i morra Gruer meg jeg ogSkal du føde i seteleie eller får du ks? Eg må føde naturlig . Gruer meg :-o
Å! Masse lykke til!Jeg skal ta ks, og det i morra Gruer meg jeg og
Tusen takk Skal bli godt å bli ferdig nå! Men må si jeg gleder meg til de første dagene med de verste smertene er over :/Å! Masse lykke til!
Det blir spennende da, håper smertene forsvinner fort . Er d jente eller gutt ?Tusen takk Skal bli godt å bli ferdig nå! Men må si jeg gleder meg til de første dagene med de verste smertene er over :/
Det er gutt Jeg hadde igrunnen mest lyst til å føde jeg da, men gyn ville helst jeg skulle ta ks pga. jeg har hatt et ks tidligere.Det blir spennende da, håper smertene forsvinner fort . Er d jente eller gutt ?
Er litt misunnelig , frister lite å føde i seteleie . Huttetu